محفل انس با قرآن کریم در پایگاه دریایی خرمشهر برگزار شد
کد خبر: 3704625
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱
گرامیداشت شهید صیادشیرازی؛

محفل انس با قرآن کریم در پایگاه دریایی خرمشهر برگزار شد

گروه فرهنگی ـ به مناسبت نوزدهمین سالگرد شهادت سپهبد شهید علی صیاد شیرازی محفل انس با قرآن کریم با حضور کارکنان پایور و وظیفه در مسجد امام رضا (ع) بهمنشیر برگزار شد.

به گزارش ایکنا از خوزستان، به نقل از روابط عمومی پایگاه دریایی شهدای تکاور خرمشهر، به مناسبت نوزدهمین سالگرد شهادت سپهبد شهید علی صیاد شیرازی محفل انس با قرآن کریم با حضور کارکنان پایور و وظیفه در مسجد امام رضا (ع) بهمنشیر برگزار شد.

در این مراسم معنوی ناوباندوم ابراهیم آبادی از قاریان نیروی دریایی راهبردی ارتش به قرائت قرآن کریم پرداخت.

در ادامه مراسم حجت‌الاسلام سیلاوی امام جمعه چوئبده ضمن گرامی داشت یاد و خاطره همه شهدا بخصوص شهید والامقام شهید صیاد شیرازی اظهار کرد: شهید صیاد شیرازی یك انسان عادی نبود، حقیقتاً یك جنبه‌های برجسته و بارز شخصیتی داشت كه او را از دیگران متمایز می كرد.

وی ادامه داد: ایشان به لحاظ شجاعت نیز كم نظیر بود طوری كه به راحتی می دیدیم كه شجاعت در حد بالایی در وجودش موج می زد و اوج رشادت ایشان را در عملیات بزرگ و قهرمانانه مرصاد می بینیم.

سیلاوی گفت: امروز به برکت خون شهدایی همچون شهید صیاد نیروی های مسلح ما آنچنان قدرتمند شده اند که در دوردست ترین نقاط جهان حضور چشم گیر دارند به طوری که ما شاهدیم تاکنون 50 ناوگروه به آبهای آزاد اعزام شده اند که این نشان از اقتدار نیروی دریایی و نیروهای مسلح ماست.

انتهای پیام

captcha