کارکنان بنیاد مسکن کردستان با اهدای خون خود با آرمان های حضرت امام خمینی(ره) تجديد بیعت کردند
کد خبر: 3705331
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۸

کارکنان بنیاد مسکن کردستان با اهدای خون خود با آرمان های حضرت امام خمینی(ره) تجديد بیعت کردند

گروه اجتماعی- مدیرکل و جمعی از کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کردستان به مناسبت دهه مبارک حساب 100 حضرت امام خمینی(ره) ضمن اهدای خون به بیماران نیازمند به فرامین و رهنمود های حضرت امام خمینی(ره) عمل کردند

به گزارش ایکنا از کردستان؛ رضا قادری، مدیرکل نهاد انقلابی بنیاد مسکن کردستان امروز، 23 فروردین ماه در این آیین از بنیاد مسکن به عنوان یادگار ارزنده امام خمینی (ره) در زمینه محرومیت‌زدایی یاد و اظهار کرد: رسالت بنیاد مسکن کمک به محرومان جامعه است و توسعه وعمران روستاها و ساخت واحدهای مسکونی در شهرها در چهارچوب سیاست‌ها وبرنامه‌های دولت از اهم وظایف این نهاد است.
قادری با بیان اینکه حضرت امام خمینی(ره) تاکید و توجه ویژه‌ای به محرومان و بیماران جامعه داشتند، بیان کرد: حضرت امام مشاغل خدمت رسان به بیماران را مقدس و انجام امورات از این دسته را عبادت می نامیدند.
وی اعلام کرد: کارکنان بنیاد مسکن کردستان به تبعیت از آموزه‌های حضرت امام همیشه سعی داشته اند یاری رسان حوزه بهداشت و درمان و بیماران نیازمند نیز باشند و به این منظور برای چندمین سال پیاپی اهدای خون را در برنامه های این دهه مبارک گنجانده‌اند.
در ادامه این آیین انساندوستانه مدیر روابط عمومی انتقال خون کردستان به نیابت از مدیریت اداره کل از حضور همیشگی و اهدای خون مستمر کارکنان مجموعه بنیاد مسکن کردستان تقدیر و تشکر کرد.
یادآور می‌شود؛ در این مراسم بیش از 20 نفر از کارکنان مجموعه بنیاد مسکن استان کردستان حضور داشتند.
انتهای پیام

captcha