برگزاری محفل قرآنی در کویت با حضور قاریان ایرانی
کد خبر: 3705389
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۶

برگزاری محفل قرآنی در کویت با حضور قاریان ایرانی

گروه مسابقات ــ محفل انس با قرآن شب گذشته 23 فروردین ماه با حضور دو نماینده ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن کشور کویت و «احمد ابوالقاسمی» در کویت برگزار شد.

به گزارش ایکنا؛ شب گذشته 23 فروردین ماه مهدی غلام نژاد و محمدجواد دلفانی، دو نماینده کشورمان در نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور کویت در یک محفل انس با قرآن در این کشور حضور یافته و به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداختند.
بر همین اساس در این محفل نورانی احمد ابوالقاسمی، قاری بین المللی کشورمان نیز آیاتی از کلام الله مجید را تلاوت کرد. این محفل نورانی در منزل السیدحسن الموسوی، رئیس کمیته قرآن کریم کشور کویت برگزار شد.
همچنین طی روزهای آینده محافل دیگری با حضور دو نماینده کشورمان در مسابقات کویت برگزار خواهد شد که از جمله آنها می‌توان به محفل انس با قرآن در «جمیعه الثقافه الاجتماعیه» در روز جمعه 24 فروردین ماه اشاره کرد.
یادآور می‌شود، نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور کویت که هم اینک در جریان است، تا روز 30 فروردین ماه ادامه دارد. نمایندگان کشورمان در رشته قرائت تحقیق و حفظ کل قرآن کریم به ترتیب 24 و 25 فرودین ماه اجرای خود را انجام خواهند داد.

برگزاری محفل انس با قرآن در کویت با حضور قاریان ایرانی

برگزاری محفل انس با قرآن در کویت با حضور قاریان ایرانی

انتهای پیام

captcha