10 دوره تربیت کادر متخصص قرآنی در کرمانشاه برگزار می‌شود
کد خبر: 3705725
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸

10 دوره تربیت کادر متخصص قرآنی در کرمانشاه برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی- در طول سال 97، 10 دوره تربیت کادر متخصص قرآنی در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، به همت اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در طول سال 97، 10 دوره تربیت کادر متخصص قرآنی در کرمانشاه برگزار می‌شود.
برگزاری این دوره‌ها با توجه به اهمیت ترویج فرهنگ قرآنی و ضرورت توسعه هر چه بیشتر فعالیت‌های قرآنی در استان خواهد بود.
حجت‌الاسلام محمدی، رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در این رابطه گفت: توسعه فعالیت‌های قرآنی ضامن بقای نظام دینی و اسلامی ما است.
وی افزود: بهره‌گیری از مفاهیم ناب قرآن و تعالیم آسمانی آن راهگشای سعادت انسان است و همه باید برای ترویج و توسعه فعالیت‌های قرآنی در کشور تلاش کنیم.
حجت‌الاسلام محمدی اظهار کرد: توسعه فعالیت‌های قرآنی در کرمانشاه و توجه جدی به ترویج فرهنگ قرآنی با توجه به مشکلات و آسیب‌های اجتماعی امری ضروری است.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه تصریح کرد: برگزاری دوره‌های مختلف کارگاهی و آموزشی از مهم‌ترین برنامه‌های جدی این اداره در سال جدید است.
وی گفت: سال گذشته دوره‌های موفقی را برگزار کردیم که با استقبال خوبی در استان مواجه شد.
حجت‌الاسلام محمدی به برگزاری 10 دوره تربیت کادر متخصص در سال 97 از جمله دوره‌های تربیت معلم، تربیت ممتحن و تربیت داور اشاره کرد.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در پایان افزود: علاقمندان برای ثبت‌نام در این دوره‌ها می‌توانند از ابتدای اردیبهشت‌ماه به کارشناسان اداره امور قرآنی در استان مراجعه کنند.
یادآور می‌شود، از مهم‌ترین اهداف برگزاری این دوره‌ها تربیت کادر متخصص از بین نخبگان قرآنی استان‌ها است.
انتهای پیام

captcha