نمایشگاه نقاشی‌های کودکان در حمایت از «محک»
کد خبر: 3705730
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶

نمایشگاه نقاشی‌های کودکان در حمایت از «محک»

گروه هنر ــ نمایشگاه نقاشی‌های ۶۷ هنرمند کودک و نوجوان با هدف حمایت از کودکان سرطانی موسسه «محک» برگزار می‌شود.

نمایشگاه نقاشی‌های کودکان در حمایت از «محک»
 
به گزارش ایکنا؛ نمایشگاه «صدایِ مهربانی» شامل نقاشی‌های ۶۷ هنرمند کودک و نوجوان ۶ تا ۱۵ سال با هدف حمایت از کودکان سرطانی، در موسسه محک برپا می‌شود.

این نمایشگاه حاصل تلاش سالانه شاگردان تارا بهبهانی، نقاش و مدرس دانشگاه در قالب ۶۷ تابلوی نقاشی است که طی روز‌های ۳۰ و ۳۱ فروردین ماه در موسسه خیریه محک به نمایش در می‌آید. عواید فروش این آثار صرف تأمین بخشی از هزینه درمانی کودکان مبتلا به سرطان موسسه محک می‌شود.

بهبهانی درباره نمایشگاه «صدای مهربانی» گفت: در دوازدهمین سال برپایی نمایشگاه نقاشی کودکان و نوجوانان، صداها، نوا‌ها و آوا‌های کودکانه و یاری‌گر را بهانه‌ای کردیم برای زمزمه دوستی و مهربانی، برای هم‌نوایی با دوستان هم سن و سال که مبتلا به سرطانند، برای یاری رساندن و کاشتن بذر امید در قلب‌های کوچک آنها.

نمایشگاه «صدای مهربانی» ساعت ۱۶ پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ در موسسه خیریه و بیمارستان محک افتتاح می‌شود و علاقه مندان می‌توانند به مدت دو روز از ساعت ۱۶ تا ۲۰ برای دیدن این آثار به آدرس میدان اقدسیه، ابتدای بزرگراه ارتش، سه‌راه ازگل، بلوار شهید مژدی، بلوار محک، موسسه خیریه و بیمارستان فوق تخصصی سرطان کودکان محک مراجعه کنند.
 
انتهای پیام
 
captcha