حمایت از تولید داخلی و مصرف کالای ایرانی نیازمند فرهنگ‌سازی است
کد خبر: 3706109
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹

حمایت از تولید داخلی و مصرف کالای ایرانی نیازمند فرهنگ‌سازی است

گروه فرهنگی- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز رونق اقتصادی را در گرو حمایت از تولید داخلی دانست و گفت: ترویج مصرف کالای ایرانی نیازمند فرهنگ‌سازی است.

به گزارش ایکنا از البرز، حجت‌الاسلام سیدعباس مسعودی، 27 فروردین در راستای رویکرد اداره تبلیغات به‌منظور تحقق شعار سال، در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: اینکه مردم جامعه از تولیدات داخلی حمایت نمی‌کنند یک آسیب به شمار می‌آید که باید مورد بررسی قرار گیرد.
وی افزود: نهادهای اجرایی در استان می‌توانند درزمینه تولید کالای ایرانی باکیفیت نقش عمده و مثمر ثمری را ایفا کنند.
این مسئول بیان کرد: نقشی که دستگاه‌های فرهنگی و دینی درزمینه تحقق شعار سال دارند مبنی بر فرهنگ‌سازی درزمینه تحقق شعار سال است.
مسعودی تصریح کرد: دستگاه‌های فرهنگی توانمندی‌های بسیاری درزمینه فرهنگ‌سازی دارند که با بهره‌گیری از این امکانات می‌توانیم درصد حمایت از کالای ایرانی را افزایش دهیم و منجر به ایجاد شغل برای جوانان شویم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز گفت: بسیاری از کالای ایرانی دارای کیفیت مناسب و درخوری هستند که با ارتقای این کیفیت می‌توانیم تولیدات داخل را افزایش داده و جایگزینی برای کالای خارجی داشته باشیم.
وی متذکر شد: مردم کشور باید روحیه استقلال‌طلبی را در خود پرورش دهند و بدون وابستگی به کالای خارجی مایحتاج خود را فراهم سازند.
مسعودی با اشاره به حضور ۱۰۰ روحانی مبلغ در این سازمان خاطرنشان کرد: می‌توانیم از حضور این افراد برای بسترسازی فرهنگ حمایت از کالای داخلی در سطح استان البرز استفاده کنیم.
این مسئول در پایان تأکید کرد: در بسیاری از موارد به تولیدات داخل اکتفا کرده‌ایم و به موفقیت‌های چشمگیری دست‌یافته‌ایم از همین رو می‌توانیم کشور ایران را پرقدرت بدانیم و توان خود را در راستای ارائه کالای باکیفیت به مردم افزایش دهیم.
انتهای پیام./

captcha