آزمون نهایی مسابقه درس‌هایی از قرآن استان قزوین برگزار شد
کد خبر: 3706174
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش استان:

آزمون نهایی مسابقه درس‌هایی از قرآن استان قزوین برگزار شد

گروه فعالیت های قرآنی- معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش استان قزوین از برگزاری آزمون نهایی بیست و ششمین دوره مسابقه درس‌هایی از قرآن کریم در استان قزوین خبر داد.

به گزارش ایکنا از قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی انصاری معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش استان قزوین، با اعلام برگزاری آزمون نهایی بیست و ششمین دوره مسابقه درس‌هایی از قرآن کریم در استان قزوین اظهار کرد: این آزمون به صورت هماهنگ با سراسر کشور در 20 حوزه امتحانی برگزار شد.
وی افزود: در این دوره از مسابقات که صبح امروز در نواحی مختلف استان برگزار شد بیش از 2 هزار نفر از دانش‌آموزان دوره اول و دوم متوسطه  برگزیده در 18 برنامه تلویزیونی درس‌هایی از قرآن کریم مشارکت داشتند. 
حجت‌الاسلام انصاری تصریح کرد: این مسابقه در سطح استانی 51 هزار نفر دانش‌آموز دوره متوسطه اول و دوم از نیمه دوم مهرماه سال تحصیلی 97-96 آغاز شد و برگزیدگان 18 برنامه تلویزیونی درس‌هایی از قرآن کریم انتخاب و در این مرحله با هم به رقابت پرداختند. 
این مسئول با بیان اینکه آشنایی دانش‌آموزان با معانی و مفاهیم کاربردی قرآن کریم از اهداف این دوره از مسابقات است، عنوان کرد: 60 نفر از برگزیدگان استان از بین دانش‌آموزان شرکت‌کننده در آزمون نهایی جوایز نقدی و کمک‌هزینه سفر به عتبات عالیات و مشهد مقدس اهداء خواهد شد.
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌وپرورش استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: در حدود 90 درصد مدارس و 58 درصد دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم تحت پوشش بیست و ششمین دوره مسابقه درس‌هایی از قرآن کریم استان قزوین قرار داشتند.
انتهای پیام

captcha