گیلان 152 شهید روحانی دارد
کد خبر: 3706254
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۴
مسئول بسیج طلاب گيلان:

گیلان 152 شهید روحانی دارد

گروه اجتماعی- حجت الاسلام بابایی، از برگزاری یادواره شهدای روحانی در 5 نقطه گیلان در سال جاری خبر داد و گفت: گیلان 152 شهید روحانی دارد.

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام والمسلمین رجبعلی بابایی، مسئول سازمان بسیج طلاب استان گیلان امروز، 27 فروردین در طلاب و روحانیون بسیجی با نماینده ولی فقیه در گیلان، طلاب بسیجی را پرچمداران جهاد معنوی در جامعه خواند و اظهار کرد: سازمان بسیج طلاب همانند سایر قشرهای بسیج در سراسر استان راه‌اندازی شده و فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه گیلان 152 شهید روحانی دارد، گفت: گیلان دارای 252 روحانی رزمنده در دوران دفاع مقدس است.

گیلان 152 شهید روحانی دارد

مسئول سازمان بسیج طلاب گيلان از اعزام روحانیون به مناطق عملیاتی شمال غرب و جنوب کشور در غالب روحانیون همراه کاروان خبر داد و تصریح کرد: 437 نفر از روحانیون گیلانی به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

حجت الاسلام بابایی پاسخگویی به شبهات را یکی از رسالت‌های روحانیون اعزامی به مناطق عملیاتی عنوان کرد و افزود: بصیرت افزایی براساس فرامین و بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی جزو اولویت های راهیان  نور است که حضور روحانیون در کاروان ها می تواند زمینه این بصیرت افزایی را فراهم سازد.

وی با اشاره به برنامه‌های در دست اقدام سازمان بسیج طلاب گیلان در سال 97، خاطرنشان کرد: ساماندهی آمار رزمندگان و برگزاری یادواره شهدای روحانی در 5 منطقه گیلان، تشکیل کمیته مبلغین و شورای هماهنگی بسیج طلاب، راه‌اندازی قرارگاه فرهنگی و بصيرتی امام زمان(عج)، راه‌اندازی قرارگاه عمار و... از برنامه‌های سازمان بسیج طلاب در سال جاری است.

این کارشناس دینی اجرای برنامه‌های سالانه و ابلاغی، تعامل با نهادهای فرهنگی، اعزام طلاب و روحانیون در سطوح مختلف به سوریه و... را از جمله برنامه‌های سازمان بسیج طلاب و امور روحانیون گیلان در سال گذشته دانست.

انتهای پیام

captcha