آموزش تخصصی اذان و ابتهال زیر نظر شورای قرآن ماهشهر
کد خبر: 3706417
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۲

آموزش تخصصی اذان و ابتهال زیر نظر شورای قرآن ماهشهر

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ برگزاری هفتگی کلاس‌های آموزش تخصصی اذان و آموزش تواشیح و ابتهال از برنامه‌های مستمر واحد ابتهال و اذان شورای قرآن ماهشهر است.

مجتبی عبادی، مسئول واحد ابتهال و اذان شورای قرآن ماهشهر در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، درباره برنامه‌های این واحد گفت: برگزاری هفتگی کلاس‌های آموزش اذان در روزهای جمعه از برنامه‌های مستمر این واحد است که با مربیگری محمود قنواتی در مصلای شهرستان برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: یکشنبه‌ها نیز جلسات آموزش تواشیح و ابتهال زیر نظر حجت‌الاسلام سید نزار موسوی مبتهل استان در مسجد امام موسی کاظم(ع) تشکیل می‌شود. در این جلسات گروه‌های مختلف تواشیح و مبتهلین شهرستان برنامه‌های خود را اجرا می‌کنند و نکات فنی توسط استاد به آنها آموزش داده می‌شود.

عبادی ادامه داد: برگزاری مسابقات تواشیح و اذان در ماه رمضان، پیگیری برگزاری کارگاه تخصصی تواشیح و ابتهال با حضور مدرسان استانی و کشوری برنامه‌هایی است که این واحد در دستور کار خود دارد.

این فعال قرآنی همچنین از حضور کاروان قرآنی شمیم وحی در روستای «ده‌ ملا» از روستاهای هندیجان خبر داد و گفت: اجرای تواشیح نورالحیدر و تلاوت حسن یزدانی‌فر حافظ قرآن از برنامه‌های این محفل است که جمعه 31 فروردین بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha