برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت فرهنگی مسجد در بابل
کد خبر: 3706711
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹

برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت فرهنگی مسجد در بابل

گروه معارف- کارگاه آموزشی مدیریت فرهنگی مسجد و آسیب‌ها ویژه روحانیون امروز 29 فروردین ماه در تبلیعات اسلامی بابل برگزار شد.

به گزارش ایکنا از مازندران حجت‌الاسلام  عبدالعلی پوراکبر امام جمعه تنکابن امروز  29 فرودین ماه در کارگاه آموزشی مدیریت فرهنگی مسجد و آسیب‌ها ویژه روحانیون امروز در تبلیعات اسلامی بابل برگزار شد، گفت: وظیفه روحانیون ایجاد ارتباط تنگاتنگ و وحدت و صمیمیت در بین مردم است و باید از ایجاد نزاع و کشمکش جلوگیری شود.

وی دیر آمدن بدقولی و بی‌نظمی را برای روحانیون عیب بزرگ دانست و افزود: گرایش به پول و مادیات نباید در روحانیون مشاهده شود چرا که زهد و بی‌توجهی به دنیا از ویژگی‌های روحانیون شیعه است.

پوراکبر با بیان اینکه کمترین درآمد کشور برای طلبه‌ها است، تصریح کرد: روحانیون در حد نیاز اکتفا کنند و از داشتن خودرو خارجی و دنیاگرایی بپرهیزند.

وی افزود: باید روحانیون توجه داشته باشند تا از بیان تکراری پرهیز کنند و هیچگاه هیچ مطلب تکراری، سبک، خرافاتی و... را بیان نکنند.

برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت فرهنگی مسجد در بابل

پوراکبر با بیان اینکه طلبه باید در ارائه روضه از نقل قول‌های ضعیف پرهیز کنند و سخنان را با سند نقل کنند و بهتر است کتاب هم همراه خودشان بیاورند.

وی افزود: روحانیون باید در روانخوانی قرآن و قرائت نماز صحیح اهتمام کنند.امام جمعه تنکابن خودمحوری و امتیازطلبی را دو آفت برای روحانیون دانست و اظهار کرد: انسان نباید خودش را تافته جدابافته بداند و روحانیون عادت کنند تا همه کارهای شخصیشان را خودشان انجام دهند.

امام جمعه تنکابن با بیان اینکه روحانیون باید در حل مشکلات مردم پیگیر باشند، افزود: هیچ ضرورت ندارد روحانی در یک روستا سالها بماند باید هر دو سه  سال  مکانش را جابجا کند.

انتهای پیام

برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت فرهنگی مسجد در بابل

captcha