انعقاد تفاهم‌نامه بین استانداری کهگیلویه و بویراحمد و دفتر مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری
کد خبر: 3706732
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱

انعقاد تفاهم‌نامه بین استانداری کهگیلویه و بویراحمد و دفتر مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری

گروه اجتماعی ـ با هدف رفع محرومیت از منطقه محروم زیلایی تفاهم‌نامه میان استانداری کهگیلویه و بویراحمد و دفتر مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری منعقد و امضاء شد .

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، علی‌محمد احمدی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 28 فروردین‌ماه در نشست اقتصاد مقاومتی و توسعه روستایی با اشاره به مشکلات منطقه محروم زیلایی، اظهار کرد: پس از انتشار تصاویری از فقر و محرومیت مردم زیلایی در فضای مجازی بلافاصله نشستی در دفتر مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری تشکیل شد .
وی عنوان کرد: در سطح استان، نشست شورای اداری در دهستان زیلایی برگزار شد که پس از جلسات مختلف ۱۰ مصوبه با اعتبار ۷۲۰ میلیارد ریال به امضای استانداری و معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری رسید .
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۵۰ درصد اعتبار مورد نیاز برای اجرای ۱۰ طرح حوزه مختلف بهداشت، آموزش، راه، آب، هلال احمر و ....توسط دفتر مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری، ۲۵ درصد توسط استان و ۲۵ درصد توسط دستگاه اجرایی مربوطه و با کمک وزارتخانه مربوطه تامین می‌شود .
احمدی اضافه کرد: مدت اجرای این طرح که با هدف رفع محرومیت و فقر از چهره زیلایی اجرا می‌شود ۲ تا ۵ سال است.
انتهای پیام

captcha