نگاهی به برنامه‌های شعبانیه در مؤسسه بین‌الحرمین
کد خبر: 3707030
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸

نگاهی به برنامه‌های شعبانیه در مؤسسه بین‌الحرمین

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مدیر مؤسسه فرهنگی بین‌الحرمین شاهرود از برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی در اعیاد شعبانیه خبر داد.

به گزارش ایکنا؛ محمد ابراهیمی، مدیر مؤسسه فرهنگی بین‌الحرمین گفت: برگزاری جشن میلاد امام حسین (ع) و تجلیل از پاسداران، برگزاری جشن میلاد حضرت عباس (ع) و تجلیل از جانبازان، برگزاری جشن میلاد امام سجاد (ع) و تجلیل از آزادگان از برنامه‌های شاخص این موسسه فرهنگی بین الحرمین در این اعیاد است.
وی ادامه داد: برگزاری محفل انس با قرآن، مسابقات فرهنگی، هنری، ورزشی، برپایی کارگاه آموزشی امام‌شناسی، اهدای محصولات فرهنگی، برگزاری نمایشگاه فرهنگی، ایستگاه فرهنگی و صلواتی، برگزاری اردوهای زیارتی داخل و خارج از کشور، تقدیر و تجلیل از فعالان مؤسسه، برگزاری جلسه به جهت برنامه‌ریزی همایش روز جوان، دیدار با علما و مراجع، شرکت در همایش مهدویت در شهر مقدس قم، اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در پارک‌ شهرستان، برگزاری مسابقه فرهنگی و ورزشی در فضای مجازی در سطح ملی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و برگزاری گفتمان‌های دینی با موضوع اقتصاد مقاومتی از جمله برنامه‌های این مرکز است.

نگاهی به برنامه‌های شعبانیه در مؤسسه بین‌الحرمین
مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود بیان کرد: ازابتدای ماه شعبان( به‌ مدت پنج روز) در ساعات مختلف جلسه قرائت قرآن، جشن و مولودی‌خوانی، ادعیه، سخنرانی و برگزاری کارگاه آموزشی ویژه بانوان و آقایان در دفتر مرکزی مؤسسه فرهنگی بین‌الحرمین واقع در خیابان 22 بهمن برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به اهمییت موضوع اعیاد شعبانیه ستادی به مدت پانزده سال با همین نام در مؤسسه فرهنگی بین‌الحرمین تشکیل شده است که وظیفه اصلی آن برگزاری باشکوه برنامه‌های فرهنگی، تبلیغی در این ایام است.

انتهای پیام

captcha