سربلندی نظام و امنیت کشور حاصل فداکاری شهدا و جانبازان است
کد خبر: 3707157
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۸

سربلندی نظام و امنیت کشور حاصل فداکاری شهدا و جانبازان است

گروه سیاسی- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان سربلندی و امنیت پایدار کشور را حاصل ایثار و از خودگذشتگی شهدا و جانبازان در طول چهار دهه انقلاب توصیف کرد .

به گزارش ایکنا از کردستان، حسین خوش‌اقبال، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان امروز، 30 فروردین ماه در جشن روز جانباز به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل العباس اظهار کرد: با ایثار و از خود گذشتگی شهدا، جانبازان و خانواده‌های آنان، انقلاب اسلامی همچنان مسیر خود را ادامه می‌دهد.
وی با اشاره به اینکه ایران هم اکنون مدافع مسلمین و مظلومین در سراسر جهان است، افزود: اگر نیروهای مسلح و سربازان گمنام امام زمان نبودند، امروز هیچ امنیت و آسایشی در کشور وجود نداشت.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان بیان کرد: جانبازان در روزهای سخت نظام قد علم کردند و با تقدیم عضوی از بدن خود عامل سربلندی و ماندگاری نظام شدند.
وی وضعیت امنیتی در کشورهای همسایه را غیر قابل قیاس با امنیت و آرامش موجود در کشور دانست و عنوان کرد: علارغم وجود مشکلات اقتصادی، مردم ما همچنان معتقد به پاسداری از نظام و حفظ دستاوردهای آن هستند و ما به عنوان مسئول باید قدردان مردم به عنوان ولی نعمتان خود باشیم.
خوش‌اقبال همه مسئولان را به خدمتگذاری خانواده شهدا و جانبازان توصیه کرد و افزود: وظیفه شرعی و قانونی مسئولان است که در راستای رضایت مندی و حل مشکلات خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان تلاش کنند .
وی با ابراز امید به اینکه سالجاری با هدایت های رهبری و تلاش های دولت تدبیر و امید سال پیشرفت و توسعه بیشتر برای کردستان باشد، بیان کرد: استاندار کردستان و دیگر مدیران دغدغه دارند در زمان مسئولیت خود مشکلات و تنگناهای مردم را در همه بخش ها مرتفع کنند.
خوش‌اقبال یادآور شد: کشور و نظام متعلق به مردم است و همه کارها باید در جهت خدمت صادقانه، شبانه روزی و بی منت به مردم باشد.
انتهای پیام

captcha