کشاورزی حوزه‌ای زیربنایی در تحقق اقتصاد مقاومتی است
کد خبر: 3707509
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲

کشاورزی حوزه‌ای زیربنایی در تحقق اقتصاد مقاومتی است

گروه اجتماعی- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: کشاورزی حوزه‌ای زیربنایی در تحقق اقتصاد مقاومتی است، زیرا پیشرفت در این حوزه و رسیدن به خودکفایی می‌تواند نقش مهمی در رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی داشته باشد و اقتصاد مقاومتی نیز بر حمایت‌هایی که از کشاورزی می‌شود تاثیرگذار است.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، حجت‌الاسلام سیدحسن مجد محمدی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان، امروز یکم اردیبهشت‌ماه در آیین تودیع و معارفه مدیریت این سازمان، گفت: مسأله اقتصادی مقاومتی که در سال‌های اخیر همواره مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بوده است، رابطه تنگاتنگی با حوزه کشاورزی دارد.
وی بیان کرد: کشاورزی حوزه‌ای زیربنایی در تحقق اقتصاد مقاومتی است، زیرا پیشرفت در این حوزه و رسیدن به خودکفایی می‌تواند نقش مهمی در رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی داشته باشد و از سوی دیگر، اقتصاد مقاومتی نیز بر حمایت‌هایی که از کشاورزی می‌شود تاثیرگذار است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان افزود: برای پیشرفت و بالندگی باید جهادی عمل کرد. مسئولین باید با صبر و شکیبایی، بار مشکلات را به دوش بکشند و به کشاورزان که تأمین سفره غذای مردم را بر عهده دارند، یاری برسانند.
وی با بیان اینکه شعار امروز ما این است که همه با هم برای رفع مشکلات کشاورزی در استان تلاش کنیم، ادامه داد: امروز مسئولین جهاد کشاورزی در استان باید با تأسی به سخن رهبر انقلاب که همه باید در کنار هم کار جهادی کنند، توجه داشته باشند.
مجد محمدی اظهار کرد: امروز متأسفانه با مشکلات زیادی در استان مواجه هستیم، اما این مشکلات غیرقابل حل نیست، بلکه همه آن‌ها با همدلی وهم زبانی حل شدنی است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان افزود: با نگاه تدبیر می‌توان کاری کرد که مشکلات و بیکاری از سر کشور و استان انشاالله رخت بربندد، فلذا باید مدبرانه عمل کرد و مشکلات را به همدیگر واگذار نکنیم.

کشاورزی حوزه‌ای زیربنایی در تحقق اقتصاد مقاومتی است

در این مراسم، پیری، معاون سابق مدیرکل جهاد کشاورزی استان به عنوان مدیرکل جدید این نهاد معرفی و از زحمات رضا نجفی مدیرکل سابق این اداره قدردانی شد.

انتهای پیام

captcha