هیئات مذهبی مؤثرترین و ذی‌نفوذترین جبهه مردمی است
کد خبر: 3707515
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴

هیئات مذهبی مؤثرترین و ذی‌نفوذترین جبهه مردمی است

هیئات مذهبی مؤثرترین و ذی‌نفوذترین جبهه مردمی است گروه اجتماعی- رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه گفت: هیئات مذهبی از آنجا که محل اجتماع قشرهای مختلف جامعه است مؤثرترین و ذی‌نفوذترین جبهه مردمی است.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام علی‌محسن منتشلو، رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه امروز، یکم اردیبهشت ماه در اولین جلسه شورای هیئات مذهبی شهرستان در سال ۹۷ اظهار کرد: هیئات مذهبی در تبیین ارزش‌های اسلامی از نقش مهمی برخوردار هستند لذا باید محل پیگیری رهنمودهای مقام معظم رهبری باشند و این رهنمودها را در میان مردم به‌ویژه لایه های مذهبی جامعه تبیین کنند.
وی افزود: هیئات مذهبی از آنجا که محل اجتماع قشر های مختلف جامعه است موثرترین و ذی نفوذ ترین جبهه مردمی است و این توان بالا و ظرفیت بزرگ می‌تواند در راستای نشر معارف دین و کمک به احیای فرهنگ اسلامی و حرکت در جهت تحقق مدینه فاضله بیسار مؤثر باشد.
حجت‌الاسلام منتشلو بیان کرد: هیئات مذهبی به‌عنوان تشکل دینی مردمی که از بطن جامعه است فعالیتش تمام اقشار مردم را در بر می‌گیرد و می‌تواند نقش بسیار زیادی در نشر و تبلیغ ارزش‌های دینی و اسلامی داشته باشد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه یادآور شد: با توجه به نزدیک بودن اعیاد شعبانیه لازم است تدابیر کافی برای برگزاری مراسم جشن و در کنار آن استفاده از فرصت ‌های تبلیغی در راستای اعتلای فرهنگ اسلامی صورت گیرد.
انتهای پیام

captcha