جانبازان پشتوانه انقلاب اسلامی هستند
کد خبر: 3707651
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵

جانبازان پشتوانه انقلاب اسلامی هستند

گروه معارف- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: جانبازان پشتوانه بزرگ جامعه و انقلاب اسلامی هستند.

ابراهیم طاهرنژاد در گفت وگو با ایکنا از البرز ضمن تبریک خجسته اعیاد شعبانیه و روز جانباز بابیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مرهون ازخودگذشتگی‌ها و ایثار جانبازان است، اظهارکرد: انقلاب اسلامی ایران از دریای زلال ایثار و مردانگی جانبازان سرچشمه گرفته است.
وی با اشاره به اینکه جانبازان در این جهان و در ظلّ کرامت‌های الهی باقی ماندند تا حجتی بر مردم باشند و به آنان درس مقاومت بیاموزند، گفت: جانبازان پشتوانه بزرگ جامعه و انقلاب اسلامی ما هستند. آنان اگرچه پایشان را ازدست‌داده‌اند، اما ایستاده‌اند تا نام، یاد و فرهنگ شهیدان را زنده نگه‌دارند؛ و اگرچه ممکن است دستی در بدن نداشته باشند، ولی هم چنان علمداران این انقلاب‌اند. آنان شورونشاط حسینی را در جامعه برپا داشته‌اند و هم چنان درصحنه باقی‌مانده‌اند تا ولایت تنها نماند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در پایان تأکید کرد: جانباز شدن حادثه نیست، خداوند متعال جانبازان را این‌گونه پسندیده و عاشقان خویش را بدین آرایه مزیّن ساخته است.
این مسئول اضافه کرد: جانبازی حاصل تلاش برای کسب رضای الهی و مجاهدت درراه اوست و این نشان افتخار و موهبتی آسمانی و ملکوتی است که مخصوص عاشقان و شیفتگان خداوند است و نصیب بسیاری از افراد نمی‌شود.
انتهای پیام./

captcha