تكريم و تجليل از مقام معلم به مشاركت همگانی تبديل شود
کد خبر: 3707659
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۸

تكريم و تجليل از مقام معلم به مشاركت همگانی تبديل شود

گروه اجتماعی- فرماندار يزد گفت: همه اقشار جامعه به موضوع گراميداشت مقام شامخ معلم توجه دارند، اما اين مهم باید به مشاركتی همگانی و عمومی تبديل شود.

به گزارش ایکنا از یزد، مصطفی سالاری، فرماندار یزد در دیدار عباس ملازينلي، رئيس سازمان فرهنگي، اجتماعي و ورزشي شهرداري يزد با وی، با اشاره به اقدامات شايسته شهرداري يزد و به ويژه سازمان فرهنگي، اجتماعي و ورزشي شهرداري در ايام عيد نوروز97 اظهار کرد: خوشبختانه در سال جديد برنامه هاي خلاقانه و ابتكاري براي شهروندان و هم در راستاي پذيرايي از گردشگران و مسافران نوروزي در شهر يزد اجرايي شد كه قطعاً در افزايش روحيه نشاط، شادابي و اميد تأثيرداشته است.
فرماندار يزد با بيان اينكه سازمان فرهنگي، اجتماعي و ورزشي شهرداري يزد بايد در مسير تحقق رسالت هاي واقعي خويش گام بردارد ابراز اميدواري كرد: در دوره جديد مديريت اين سازمان با استفاده از خردجمعي و نظرات كارشناسان شاهد اتفاق رويدادهاي جديد در سطح شهر باشيم.
سالاری در بخش ديگری از سخنان خود با اشاره به درپيش بودن سالروز شهادت استاد شهيد مرتضي مطهري و هفته گراميداشت مقام شامخ معلم گفت: هفته بزرگداشت مقام معلم هر سال فرصتي مغتنم براي قدرداني از زحمات فعالان عرصه تعليم و تربيت است.
وی بر نهادينه ساختن فرهنگ تكريم، تجليل و احترام به مقام معلم به صورت مستمر در بين اقشار مختلف جامعه تأكيد کرد و افزود: فعالیت و مشاركت آحاد مردم جامعه جهت اجرای برنامه ها متناسب با شان كارگران و معلمان در اين هفته مهم و اثربخش است.
رئيس شوراي آموزش و پرورش شهرستان يزد از آمادگی كامل فرمانداری براي همكاري و پيگيري اجراي برنامه هاي بزرگداشت اين هفته خبر داد و افزود: بايد از ظرفيت هاي ساير نهادهاي شهرستان به ويژه شهرداري و سازمان فاو به منظور اجراي برنامه هاي متنوع در اين هفته استفاده شود.
عباس ملازینلی، رئيس سازمان فرهنگي، اجتماعي و ورزشي شهرداري يزد نیز در این نشست ضمن تقدير و تشكر از حمايت هاي فرمانداري و ساير نهادها از اقدامات اين سازمان در ايام عيد نوروز گفت: اين حمايت و همچنين بازخوردهاي مثبت مردم، مجموعه سازمان فاو شهرداري يزد را در رسيدن به اهداف تعيين شده مصمم تر خواهد نمود.
ملازينلي همچنين با بيان اينكه همه افراد در هر رده و مقامي بايد قدردان معلمين خود باشند اعلام كرد: جلسات تخصصي و كارشناسي به منظور اجراي برنامه هاي مدنظر فرمانداري و خلاقانه در هفته گراميداشت مقام معلم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha