برگزاری کنگره بزرگداشت «آیت‌الله فقیه خراسانی» در یزد
کد خبر: 3707660
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۴

برگزاری کنگره بزرگداشت «آیت‌الله فقیه خراسانی» در یزد

گروه معارف- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: کنگره بزرگداشت آیت‌الله فقیه خراسانی ٢٠ اردیبهشت ماه ٩٧ در یزد برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از یزد، مجید جوادیان‌زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به ضرورت معرفی و شناساندن مفاخر فرهنگی، دینی و علمی توسط رسانه‌ها اظهار کرد: کنگره بزرگداشت آیت الله فقیه خراسانی نیمه دوم اردیبهشت ماه سال جاری در این استان برگزار می‌شود.

جوادیان‌زاده افزود: این کنگره از گذشته در انجمن مفاخر فرهنگی استان یزد تصویب شده تا مقام علمی، مردمی، اجتماعی و فرهنگی آیت الله فقیه خراسانی تبیین شود.

وی با بیان این‌که ایشان در بخشی از تاریخ معاصر یزد منشا اثر بودند و تاریخ و هویت مردم یزد محسوب می‌شوند، اضافه کرد: در دستور کار است تا شخصیت‌های برجسته اجتماعی، دینی، علمی و فرهنگی که می‌توانند در جهت فرهنگ سازی و الگوسازی برای جامعه و به ویژه قشر جوان اثرگذار باشند را برجسته کنیم و با برگزاری بزرگداشت‌ها، کنگره‌ها و یادمان‌ها جامعه یزد را از وجود مفاخری که در درون خود رشد کرده، آگاه سازیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد تصریح کرد: بزرگداشت آیت الله فقیه خراسانی با حضور شخصیت های برجسته حوزوی، دانشگاهی، مقامات استانی و برخی از مقامات ملی در ٢٠ اردیبهشت ماه ٩٧ برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha