رضایت‌مندی قاری روشندل کشورمان از قرعه و اجرا + عکس
کد خبر: 3707670
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۶

رضایت‌مندی قاری روشندل کشورمان از قرعه و اجرا + عکس

گروه مسابقات ــ امیدرضا رحیمی، نماینده ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن نابینایان از قرعه انتخابی و تلاوت امروزش رضایت داشت.

امیدرضا رحیمی قاری نابینا

امیدرضا رحیمی، قاری روشندل کشورمان در گفت‌وگو با ایکنا؛ در خصوص قرعه انتخابی امروز، اول اردیبهشت ماه و نحوه تلاوت آیات 181 تا 187 سوره مبارکه اعراف، اظهار کرد: اجرای رضایتمندی داشتم و قرعه ام، قرعه خوبی بود، آیات، فرازش کوتاه و امکان اجرای خوبی را برایم مهیا می‌کرد.
وی با اشاره به اینکه تلاوت مناسبی را ارائه کردم، بیان کرد: اما باید بگویم بم خواندنم به دلم نشست و آن بمی که مد نظرم بود، نشد، اما در سایر بخش‌ها به خوبی اجرا کردم.
رحیمی در خصوص توصیه استاد راهنما حاضر در سالن، عنوان کرد: ایشان به من توصیه کردند که آن حالت بم را بالاتر شروع کنم تا قرائتم کم رنگ نشود.
یادآور می‌شود، سی‌وپنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران با حضور شرکت‌کنندگانی از ۸۴ کشور جهان از ۳۱ فروردین‌ماه با حضور ۳۷۰ نفر در بخش‌های طلاب(به میزبانی قم)، بانوان(محل برگزاری هتل ارم)، روشندلان و آقایان(مصلای امام خمینی(ره)) برگزار می‌شود. در ادامه نیز از ۷ تا ۹ اردیبهشت ماه، ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان به همت سازمان قرآنی دانشگاهیان جهاد دانشگاهی برپا می‌شود.
انتهای پیام

captcha