انقلاب اسلامی یک انقلاب مردمی است که مردم حافظ و عامل بقای آن هستند
کد خبر: 3707731
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲

انقلاب اسلامی یک انقلاب مردمی است که مردم حافظ و عامل بقای آن هستند

گروه اجتماعی- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب مردمی است که مردم حافظ و عامل بقای آن است، گفت: پایه اصلی و زیربنای این انقلاب، مردم هستند و مراسم و مناسبت ها به ویژه چهلمین سالگرد انقلاب باید مردمی و با مشارکت حداکثری برگزار شود.

به گزارش ایکنا از سمنان،حجت الاسلام غلامرضا قندهاری،رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان (1اردیبهشت) در جلسه هماهنگی وبرنامه ریزی ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب‌اسلامی فرصت مغتنمی برای تبیین دستاوردهای انقلاب برای مردم می باشد.

 وی بهترین برنامه برای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی،را معرفی دستاوردهای بیشمار جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف و عرصه‌های بین‌المللی نام برد گفت: مشارکت‌دادن بیشتر جوانان، حضور هوشمندانه در فضای مجازی، برنامه‌ریزی برای حضور همه‌ اقشار، توجه به آثار پژوهشی در حوزه انقلاب‌اسلامی، توجه به نقش شهدا در پیروزی و استمرار انقلاب، بهره‌گیری از آثار هنرمندان، حمایت از تولیدات چند رسانه‌ای، ساخت مستند و کلیپ‌های جذاب و... از جمله اولویت‌های ستاد است.

 قندهاری ادامه داد: در راستای برنامه ریزی برای برخی از برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب‌اسلامی در استان، افراد و صاحب‌نظران طرح‌های فرهنگی، هنری، پژوهشی، علمی و... می‌توانند طرح خود را به این شورا ارائه دهند تا در صورت تصویب از حمایت‌های لازم برخوردار شوند.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با تاکید براینکه در برخی مقاطع حساس بهتر می توان مفاهیم و محتوا را به مخاطب انتقال داد افزود: چهلمین سالگرد زمانی مناسب و مقطعی است که ذهن ها و دل ها برای شنیدن پیام انقلاب آماده تر است بنابراین باید در این فرصت تمام حرف ها گفته شود و پیام انقلاب به خوبی به دل ها و ذهن های آماده ارسال a,n.

 وی با بیان اینکه همه ما در مقابل معارف انقلاب مسئول هستیم، متذکر شد: نسل اول انقلاب ازنزدیک با وقایع و موضوعات پیرامون انقلاب اسلامی در ایران آشنا بوده و برای ارزش های انقلاب مبارزه کرده و مشکلات را لمس کرده اند، اما نسل های بعدی این اتفاقات را ندیده اند و بازخوانی و تبیین این اهداف و ارزشها برای آنان ضروری است و نسل اول انقلاب تکلیف و وظیفه سنگینی در این خصوص بر عهده دارد.

 قندهاری  با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب مردمی است که مردم حافظ و عامل بقای آن است، گفت: پایه اصلی و زیربنای این انقلاب، مردم هستند و مراسم و مناسبت ها به ویژه چهلمین سالگرد انقلاب باید مردمی و با مشارکت حداکثری برگزار شود. انتهای پیام

منبع: خبرگزاری شبستان

captcha