انسان‌هایی که جانباز شدن با خدا معامله کردند
کد خبر: 3707883
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴

انسان‌هایی که جانباز شدن با خدا معامله کردند

انسان‌هایی که جانباز شدن با خدا معامله کردند گروه اجتماعی - نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه انسان‌هایی که جانباز شدن با خدا معامله کردند، گفت: جانبازان از دوران جنگ تحمیلی تاکنون هم خود و هم خانواده‌هایشان سختی‌ها و رنج بسیاری را متحمل شده‌اند، جانبازان ارزششان نزد خدا بسیار والاست.

به گزارش ایکنا از کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان امروز، دوم اردیبهشت ماه در دیدار با جانبازان استان با اشاره به فرارسیدن ماه شعبان اظهار کرد: ماه شعبان یکی از ماه های پرخیر و برکتی است که به پیامبر گرامی(ص) منسوب است.
وی با اشاره به جایگاه شهدا و جانبازان نزد خداوند متعال افزود: خداوند متعال کسانی را که دوست دارد به جایگاه رفیع ایثار و شهادت نائل می‌کند چراکه شهدا با رسیدن به این جایگاه عزت و احترام را برای خود آورده و خونشان حافظ قرآن می‌شود.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان عنوان کرد: خواسته‌های انسان نامحدود و همواره خواهان زندگی نامحدود است اما اگر در دنیا عملی را برای آخرت خود ذخیره نکند، بعد از مرگ دستش خالی خواهد بود.
وی با تأکید بر اینکه انسان باید رابطه خود را با خدا حفظ کرده و تقوا پیشه کند، بیان کرد: انجام اعمال و رفتار انسان با نیت خدا موجب پاکی اعمال ما خواهد شد.
آیت‌الله حسینی‌شاهرودی با اشاره به اینکه انسان‌هایی که جانباز شدن با خدا معامله کردند، عنوان کرد: جانبازان از دوران جنگ تحمیلی تاکنون هم خود و هم خانواده‌هایشان سختی‌ها و رنج بسیاری را متحمل شده‌اند، جانبازان ارزششان نزد خدا بسیار والاست.
وی اعلام کرد: جانبازان با نثار یک عضو خود و تحمل و رنج و سختی بسیار بعد از آن، یک فرصت دیگر برای رسیدن به قرب الی الله دارند.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: در شرایطی که تمام جهان برعلیه نظام مقدس انقلاب اسلامی ایستاد، شهدا و جانبازان با نثار جان و مال خود در مقابل دشمنان ایستادگی کردند.
وی افزود: امروزه به برکت ایثار و فداکاری شهدا و جانبازان ما تمام تکنولوژی‌های اصلی نانو، هوا فضا، استخراج نفت و ... را بدون کمک هیچ کشور بیگانه ای به دست آورده ایم و کشورهای دیگر و جهان غرب از بسیاری لحاظ به ما نیاز دارند.
آیت الله حسینی شاهرودی در ادامه به شعار سال اشاره کرد و گفت: وقتی ما می توانیم پیچیده ترین سلاح های نظامی را با کمک جوانان ایرانی تولید کنیم چگونه نمی توانیم کالایی با کیفیت تولید کنیم.
وی یادآور شد: ما با خرید کالای ایرانی هم از تولیدکنندگان داخلی حمایت می کنیم و هم چرخه اقتصادی کشور را به حرکت در می آوریم.
انتهای پیام

captcha