دشمنان اسلام با بهره‌گیری از شبکه‌های اجتماعی در صدد نفوذ بر جوانان هستند
کد خبر: 3708109
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۴

دشمنان اسلام با بهره‌گیری از شبکه‌های اجتماعی در صدد نفوذ بر جوانان هستند

گروه اجتماعی- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان اردبیل گفت: امروز دشمنان اسلام با بهره‌گیری از شبکه‌های اجتماعی که عمدتا کنترلی در داده های آن نیست در صدد نفوذ بر جوانان هستند که ارائه هشدارهای لازم و آگاه سازی جوانان در این لازم و ضروری است.

به گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام عزیزالله عابدی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان اردبیل، روزگذشته دوم اردیبهشت ماه در دیدار مردمی با محوریت فضیلت ماه مبارک شعبان در اردبیل تصریح کرد: مهم‌ترین خط مشی انقلاب ذلت ناپذیری است و این موضوع برگرفته از راه امامان معصوم و اهل بیت(ع) است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل به تشریح ساختار فساد حاکم بر جهان پرداخت و گفت: این فساد، فردی نیست بلکه به صورت سیستمی است و از طریق استکبار که نماینده شیطان لعین در زمین است به صورت افسارگسیخته هدایت می‌شود.
عابدی با بیان اینکه چون ما تا به حال در شرایط غرق شدن در دریای گناه قرار نگرفتیم نمی توانیم به عمق ماجرا پی ببریم گفت: در دنیایی که در آن فساد موج می‌زند بهره‌گیری از ادعیه به یادگار مانده از ائمه معصومین(ع) به سان کشتی‌های نجاتی هستند که می‌توانند نجاتگر ما در مواقع بحرانی باشند.
وی با بیان اینکه شیطان در جهت تسخیر انسان های پاک و ساده دست به هر کاری می زند تا وی را به بیچارگی بکشاند، تصریح کرد: در این دنیای وانفسا، تنها کشتی نجات، متمسک شدن به ادعیه به یادگار مانده از ائمه معصومین(ع) است و هرکس با این ادعیه و منجانات ها انس و الفت پیدا کرد می‌تواند از دریای طوفانی و پرتلاطم نجات پیدا کند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان به دامهای مجازی در این زمینه اشاره کرد و گفت: امروز دشمنان اسلام با بهره‌گیری از شبکه‌های اجتماعی که عمدتا کنترلی در داده های آن نیست در صدد نفوذ بر جوانان هستند که ارائه هشدارهای لازم و آگاه سازی جوانان در این لازم و ضروری است.
عابدی لزوم توجه به جایگاه دین در خانواده ها را لازم و ضروری دانست و گفت: حضور خانواده‌ها به اتفاق فرزندانشان در مراسمات مذهبی از جمله نمازهای جماعت, سخنرانی‌های اخلاقی و پای منابر علمای اخلاق وسفرهای زیارتی به قصد قرب الی الله از جمله عواملی هستند که می‌توانند نجات بخش خانواده ها از این دنیای فسادآلود شوند.
وی با بیان اینکه ولایت فقیه قسمتی از معصوم است، تصریح کرد: این ولی فقیه است که با تسلط بر همه امور توانایی مقابله با دشمنان را در هر شرایطی دارد و بر ما است که با پیروی از دستورات معظم له، پرچم انقلاب را به صاحب اصلی آن برسانیم و در این راه هیچگونه بهانه و شک و دودلی پذیرفته نیست.
انتهای پیام

captcha