کنگره شهدای استان با حضور 10 هزار نفر مهرماه برگزار می‌شود
کد خبر: 3708132
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲
جانشین سپاه پاسداران استان قزوین:

کنگره شهدای استان با حضور 10 هزار نفر مهرماه برگزار می‌شود

گروه اجتماعی- جانشین راهبردی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: کنگره 2 هزار و 700 شهید استان با حضور 10 هزار نفر مهرماه در قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از قزوین، عباس برزگر ابراهیمی جانشین راهبردی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، اظهار کرد: کنگره شهدای در استان‌های مختلف برگزار شده است ولی متأسفانه استان قزوین از جمله استان‌های جامانده در این میان و جزو 5 استان آخری است که هنوز کنگره شهدا را برگزار نکرده است.
وی افزود: برگزاری این کنگره و اجلاسیه عظیم نیازمند مقدماتی است که باید انجام شود که با توجه به آن برنامه‌ریزی‌های لازم برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن آن انجام شود.
جانشین راهبردی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با اعلام اینکه کنگره 2 هزار و 700 شهید استان قزوین مهرماه امسال برگزار خواهد شد، تصریح کرد: پیش از برگزاری کنگره شهدا زمینه دیدار عمومی با رهبر معظم انقلاب ایجاد می‌شود که استاندار و نماینده ولی‌فقیه در استان پیگیری این موضوع را خواهند داشت.
این مسئول ادامه داد: جمع‌آوری اسناد و سوابق شهدا، مدارک، وصیت‌نامه شهدا، عکس و فیلم از 2 هزار و 700 شهید استان از مدت‌ها پیش آغاز شده است همچنین برنامه‌های متنوعی چون برگزاری 8 یادواره تخصصی، 7 یادواره شهری، آماده شدن سرودهای متعدد برای این کنگره، انتشار و تألیف 10 کتاب با موضوع شهدای استان، برگزاری جلسات متعدد استانی و شهرستانی از جمله برنامه‌هایی است که برای برگزاری اجلاسیه عظیم کنگره شهدای استان انجام شده است.
برزگر با اعلام آماده بودن و جمع‌آوری 70 درصد مدارک لازم برای این کنگره بیان کرد: مأموریت‌های مختلف این کنگره به دستگاه‌های مختلف استان تفویض شده تا ضمن تقسیم کار تمامی دستگاه‌ها در هر چه بهتر برگزار شدن کنگره 2 هزار و 700 شهید استان سهیم باشند.
جانشین راهبردی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین در پایان خاطرنشان کرد: بی‌شک این رخداد مهم و بزرگ می‌تواند اثربخشی لازم را در میان مردم برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در پی داشته باشد.

انتهای پیام

captcha