موسسه قرآنی نور طبس درمیان در جمع برگزیدگان آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم قرار گرفت
کد خبر: 3708206
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی:

موسسه قرآنی نور طبس درمیان در جمع برگزیدگان آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم قرار گرفت

گروه فعالیت‌های قرآنی- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: موسسه قرآنی نور طبس شهرستان درمیان به عنوان یکی از موسسات قرآنی برگزیده آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در کشور معرفی شد.

احمد محبی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: آیین تجلیل از برگزیدگان آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم، شب گذشته برگزار و از برگزیدگان این رویداد قرآنی در سطح کشور تقدیر به عمل آمد.
وی افزود: در بخش موسسات قرآنی، موسسه قرآنی حضرت مهدی(عج) اصفهان، موسسه قرآنی امیرالمومنین(ع) کاشان، جامعه القرآن الکریم شاهرود و موسسه قرآنی نور طبس شهرستان درمیان از خراسان‌جنوبی به عنوان موسسات برگزیده گروه‌های چهارگانه معرفی شدند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی بیان کرد: در بخش استان‌ها نیز استان‌های اصفهان، قم، خراسان‌جنوبی و گلستان به عنوان استان‌های برگزیده گروه‌های چهارگانه و استان کرمانشاه با عنوانشایسته تقدیر معرفی شدند.
محبی ادامه داد: در بخش رسانه‌های برگزیده شبکه قرآن و معارف سیما، خبرگزاری فارس و خبرگزاری ایکنا به عنوان رسانه‌های برگزیده در برپایی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم معرفی شدند.

گفتنی است؛ در این آیین از احمد محبی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و محمد جعفری، رئیس اداره قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان  در مصلی امام خمینی(ره) تهران تقدیر شد.


انتهای پیام

 

 

captcha