اولویت اول حوزه‌های علمیه و امامان جمعه کشور آموزش و پرورش است
کد خبر: 3708451
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۴

اولویت اول حوزه‌های علمیه و امامان جمعه کشور آموزش و پرورش است

اولویت اول حوزه‌های علمیه و امامان جمعه کشور آموزش و پرورش است گروه اجتماعی- معاون امور استانهای ستاد همکاری حوزه های علمیه و وزارت آموزش و پرورش در نشست کمیته همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش کردستان که در سنندج برگزار شد ، گفت: اولویت اول حوزه های علمیه و امامان جمعه کشور آموزش و پرورش است.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین درودی، معاون امور استان‌های ستاد همکاری حوزه‌های علمیه و وزارت آموزش و پرورش در نشست کمیته همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش کردستان که در سنندج برگزار شد، ابتدا گزارشی از بازدید اعضای ستاد از فعالیت کمیته استانی در سطح شهرستانها و مناطق ارایه و فعالیت های فرهنگی و تربیتی انجام شده را مطلوب ارزیابی کرد.
وی با تأکید بر ضرورت توجه جدی به فعالیت کمیته همکاری در استان‌ها و جلب مشارکت مسئولان و استانداران و ائمه جمعه افزود: حلقه فرهنگی آموزش و پرورش در استان‌ها باید با حضور مسئولان طراز اول باشد.
معاون امور استانهای ستاد همکاری حوزه های علمیه و وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: فعالیت‌های انجام شده در کمیته همکاری استان کردستان را نسبت به استان‌های مرزی خوب ارزیابی کرد.
درودی با اشاره به ترکیب اعضای ستاد در سطح کشور عنوان کرد: جلسات ستاد با حضور وزیر آموزش و پرورش و مدیر حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود و اولویت اول حوزه های علمیه و امامان جمعه کشور آموزش و پرورش است.
معاون امور استان‌های ستاد همکاری حوزه‌های علمیه و وزارت آموزش و پرورش با اشاره به ظرفیت استان در اجرای برنامه های کمیته و ضرورت ظرفیت‌سازی در این راستا، اعلام کرد: فعالیت کمیته همکاری ها باید به گونه ای باشد که آموزش و پرورش مساله اول مسئولین باشد.
وی در پایان یادآور شد: در حال حاضر کردستان جزو استان‌های برتر در اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های ابلاغی است.
انتهای پیام

captcha