آخرین جلسه تعیین هیئت انتخاب و پیشنهاد‌دهنده خادمان قرآن 97/ بررسی نهایی توسط دفتر ریاست جمهوری و وزیر ارشاد
کد خبر: 3708560
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲
پورمعین خبر داد:

آخرین جلسه تعیین هیئت انتخاب و پیشنهاد‌دهنده خادمان قرآن 97/ بررسی نهایی توسط دفتر ریاست جمهوری و وزیر ارشاد

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مسئول انجمن خادمان قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران از برپایی آخرین جلسه تعیین هیئت انتخاب و پیشنهاددهنده خادمان قرآن طی چهارم اردیبهشت‌ماه در دفتر معاونت قرآن و عترت ارشاد خبر داد.

محمدرضا پورمعین، مسئول انجمن خادمان قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: آخرین جلسه تعیین هیئت انتخاب و پیشنهاددهنده خادمان قرآن امروز، چهارم اردیبهشت‌ماه با حضور نمایندگان منتخب کمیته‌های تخصصی هشتگانه با حضور عبدالهادی فقهی‌زاده، معاونت قرآن و عترت ارشاد در دفتر این معاونت تشکیل می‌شود.
وی ادامه داد: طی این مرحله 14 نفر از برگزیدگان هشت رشته انتخاب می‌شود تا پس از آن، بررسی نهایی توسط دفتر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین دفتر ریاست جمهوری انجام شود.
پورمعین در پاسخ به این سؤال که طی فراخوان اعلام شده چند نفر از افرادی که حائز شرایط بودند نام‌نویسی کرد‌ه‌اند، عنوان کرد: بیش از دو هزار نفر طی بازه زمانی 9 ماه و برابر مکاتبات و نامه‌های صورت گرفته از سازمان‌ها و نهادهای قرآن و ادارات کل استان‌ها، استانداری‌ها، دفاتر ائمه جمعه، هیئات و جلسات و شخصیت‌های حقیقی و حقوقی قرآنی کاندیدایی انتخاب شده‌اند.
وی یادآور شد: مراسم بیست و سومین دوره تکریم از خادمان قرآن کریم در شب ولادت کریم اهل‌ بیت، امام حسن مجتبی(ع) توسط انجمن خادمان قرآن کریم و با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.
مسئول انجمن خادمان قرآن کریم تصریح کرد: امسال ۱۴ منتخب قرآنی در رشته‌های هشت‌گانه قاریان و حافظان، پژوهشگران و مفسران، هنرمندان، مدیران، ناشران و فضای مجازی و IT و استادان و مدرسان انتخاب و معرفی خواهند شد.

انتهای پیام

captcha