جوان‌گرایی در جامعه جایگزین شعار شود
کد خبر: 3708615
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷

جوان‌گرایی در جامعه جایگزین شعار شود

گروه اجتماعی- استاندار سیستان‌وبلوچستان گفت: امروز باید به جای حرف زدن برای جوانان، در عرصه عمل برای آن‌ها کاری کرد؛ احساس مسئولیت بیشتری در قبال مشکلات و نیاز این قشر داشته باشیم و جوان‌گرایی را در جامعه برجسته کنیم.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، سید دانیال محبی‌نیا، استاندار سیستان‌وبلوچستان، امروز در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان گفت: شور و نشاط جوانان در هر عرصه‌ای می‌تواند موفقیت به همراه داشته باشد، فلذا باید از این ظرفیت به‌خوبی استفاده کرد.
وی ادامه داد: جوانان چه در پیروزی انقلاب، چه در دوران دفاع مقدس و چه پس از آن، به زیبایی نقش‌آفرینی کردند و پیشرفت‌هایی که حاصل شده، نتیجه مجاهدت جوانان انقلابی متعهد و متخصص است.
استاندار سیستان‌وبلوچستان بیان کرد: جوانان امروز نیز همان‌قدر انقلابی بوده و نسبت به مسائل روز جامعه آگاهی دارند، این امر لزوم برنامه‌ریزی صحیح و کارآمد را به ما یادآوری می‌کند، زیرا باید جلوی هدررفت انرژی، نشاط و استعداد جوانان را گرفت.
وی افزود: امروز باید به جای حرف زدن برای جوانان، در عرصه عمل برای آن‌ها کاری کرد؛ احساس مسئولیت بیشتری در قبال مشکلات و نیاز این قشر داشته باشیم و جوان‌گرایی را در جامعه برجسته کنیم.
محبی‌نیا اظهار کرد: جوانان را باید در برنامه‌های توسعه‌ای و اجتماعی مشارکت داد و مدیران دستگاه‌های اجرایی، جوان‌گرایی را در مجموعه‌های مدیریتی خود به عنوان یک اولویت قرار دهند.
استاندار با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان یکی از جوان‌ترین استان‌های کشور است، بیان کرد: افراد دارای نفوذ اجتماعی و مدیران دستگاه‌ها باید با احساس مسئولیت بیشتری در قبال مشکلات و نیازهای جوانان از جمله مسئله اشتغال و ازدواج داشته باشند و سعی شود از ظرفیت نیروی جوان متعهد برای توسعه استان استفاده کنند.

انتهای پیام

captcha