کرمان میزبان بیست‌وسومین دوره جشنواره قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی
کد خبر: 3708642
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷
رستمی خبر داد:

کرمان میزبان بیست‌وسومین دوره جشنواره قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی

گروه معارف- مدیرکل فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم اختتامیه بیست‌ودومین جشنواره کشوری هنر و ادبیات دینی و پژوهشی قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دور بعدی این جشنواره بعد از برگزاری اختتامیه، کار خود را به میزبانی کرمان آغاز خواهد کرد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، حجت‌الاسلام عباسعلی رستمی، مدیرکل فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی، در مراسم اختتامیه بیست‌ودومین جشنواره کشوری هنر و ادبیات دینی و پژوهشی قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی که امروز 4 اردیبهشت ماه، به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی اراک برگزار شد گفت: استان کرمان میزبان دور بعدی این جشنواره خواهد بود.
وی ادامه داد: معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی اهتمام ویژه به جشنواره‌های قرآنی دارد درواقع کار قرآنی پیشانی دانشگاه محسوب می‌شود، بیست و دومین جشنواره از ابتدای سال 96 آغاز و در بیش از 40 رشته هنری، ادبی و پژوهشی در دو بخش قرآن و عترت و فرهنگی با میزبانی استان مرکزی فعالیت خود را آغاز کرد.
حجت‌الاسلام رستمی افزود: این جشنواره در بخش هنری شامل رشته‌های خوشنویسی، نقاشی، منبت کاری، معرق، عکاسی، نگارگری و ...، در بخش هنری شامل رشته‌های داستان نویسی، فیلم، نماهنگ و ... و در بخش پژوهشی شامل رشته‌های مقاله نویسی، پایان‌نامه و ... می‌شود.
مدیرکل فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: با ابلاغ آیین‌نامه و شروع تبلیغات، آثار چشمگیری از اساتید، دانشجویان و کارکنان به دبیرخانه ارسال شد، داوری آثار نیز از تیرماه 96 آغاز و مهرماه نتایج اعلام شد، بعد از اعلام نتایج و رسیدگی به اعتراضات، از 5 هزار و 160 اثر ارسالی 107 اثر به عنوان منتخب شناخته شد که طبق آیین نامه به 3 نفر اول هر رشته جوایز نقدی و لوح تقدیر اهدا می‌شود.
وی در پایان گفت: بیست‌وسومین دوره جشنواره هنر و ادبیات دینی و پژوهشی قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی بلافاصله بعد از برگزاری اختتامیه بیست‌ودومین دوره، کار خود را به میزبانی کرمان آغاز خواهد کرد.
انتهای پیام

captcha