نبود امکانات کلاس‌های مؤسسه «مبشر حنا» را تعطیل کرد
کد خبر: 3708659
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸

نبود امکانات کلاس‌های مؤسسه «مبشر حنا» را تعطیل کرد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌‌نهاد ــ مدیر مؤسسه مبشر حنا با اشاره به اینکه این مؤسسه با مشکلاتی زیادی روبرو است، اظهار کرد: در حال حاضر نبود امکانات و مکان مناسب موجب شده تا کلاس‌های مؤسسه مبشر حنا تعطیل شود.

زهرا نصرتی، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت مبشر حنا استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا گفت: مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت مبشر شهر حنا از سال 1385 با کسب مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی کار خود را با هدف ترویج فرهنگی قرآن کریم آغاز کرد.

وی ادامه داد: ‌این مرکز با توجه به نیاز مخاطبان، دوره‌های آموزشی را برای بانوان بزرگسال برگزار کرد که می‌توان به کلاس‌های عمومی اشاره کرد. در حال حاضر نیز دوره‌هایی چون روخوانی سطح یک، روان‌خوانی سطح دو، تجوید سطوح یک، دو و سه برگزار می‌شود.

نصرتی به ویژه‌برنامه‌های ماه رمضان این مؤسسه اشاره کرد و افزود: این مرکز همانند سال‌های گذشته کلاس‌های احکام و تفسیر قرآن کریم را برگزار می‌کند که هر ساله با استقبال خوبی همراه است.

مؤسسات قرآنی در تنگنا مشغول فعالیت هستند

مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت مبشر حنا استان اصفهان با اشاره به اینکه این مؤسسه با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند، اظهار کرد: مؤسسه در یکی از ساختمان‌های قدیمی واقع شده است که نیاز اساسی به بازسازی و تعمیر دارد. فعالیت‌هایی که در این مرکز انجام می‌شود همگی فی سبیل‌الله است. طی درخواست‌هایی که از مسئولان برای رفع مشکلات مؤسسه انجام شده است اما متأسفانه تاکنون گامی برداشته نشده است. مشکلات مالی این مؤسسه به حدی است که برخی از کلاس‌های آموزشی را تعطیل و تنها 10 قرآن‌آموز برای آموزش به این مرکز می‌آیند.
وی در پایان اظهار کرد: ‌از همه خیران و مسئولان درخواست داریم که برای کمک به این مرکز و دیگر مؤسسات قرآنی حمایت‌های مالی و معنوی داشته باشند.
یادآور می‌شود، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت مبشر در استان اصفهان، شهرستان سمیرم، شهر حنا، خیابان اصلی، درمانگاه قدیم واقع شده است.

 انتهای پیام

captcha