کسب رتبه سومی استان مرکزی در جشنواره سراسری هنر و ادبیات دینی
کد خبر: 3708686
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹
حیدری عنوان کرد:

کسب رتبه سومی استان مرکزی در جشنواره سراسری هنر و ادبیات دینی

گروه معارف-رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه بیش از 5 هزار اثر به دبیرخانه بیست و دومین جشنواره کشوری هنر و ادبیات دینی ارسال شد گفت: از نظر کمی بالاترین آمار آثار دریافتی از استان تهران با حدود 900 اثر بود و استان اصفهان با 830 اثر و استان مرکزی با 585 اثر در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، عباسعلی حیدری، دبیر هیأت امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی، در مراسم اختتامیه بیست‌ودومین جشنواره کشوری هنر و ادبیات دینی و پژوهشی قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی که امروز 4 اردیبهشت ماه، به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی اراک برگزار شد گفت: این جشنواره در 3 حوزه اساتید، کارکنان و دانشجویان در سال 96 آغاز شد و مراحل ارزیابی و داوری ارسالی از سراسر کشور بر عهده استان مرکزی بود.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی ادامه داد: اساتید در 10 رشته، دانشجویان در 24 رشته و کارکنان در 10 رشته به رقابت پرداختند، آثار از طریق دبیرخانه استان‌ها برای طی مراحل رسیدگی و ارزیابی به دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی ارسال شد که بیش از 55 هزار اثر از 32 استان کشور دریافت کردیم.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک افزود: از نظر کمی بالاترین آمار آثار دریافتی از استان تهران با حدود 900 اثر بود که استان اصفهان با 830 اثر و استان مرکزی با 585 اثر در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.
وی تصریح کرد: هفته آخر تیرماه کار دانشگاه آزاد اسلامی استان برای ارزیابی آثار آغاز شد و طبق فرایندی برنامه‌ریزی شده با استفاده از داوران برجسته در رشته‌های مختلف قبل از مهرماه نتایج به سازمان مرکزی اعلام شد و آثار کسانی که صاحب رتبه نشدند نیز به استان‌های مربوطه ارجاع شد.
حیدری در پایان گفت: حائزان رتبه این جشنواره در سی‌ودومین جشنواره ملی قرآن و عترت که به میزبانی وزارت بهداشت برگزار شد نیز شرکت داده شدند در مجموع 23 نفز از بین اساتید دانشگاه آزاد اسلامی، 64 نفر از میان دانشجویان و 21 نفر از بین کارکنان حائز رتبه‌های اول تا سوم از میان بیش از 5 هزار اثر ارسالی شدند.
انتهای پیام

captcha