پرهیز از مسائل سیاسی و جناحی از ویژگی بارز سردار فضلی بود
کد خبر: 3708707
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۵
سردار کارگر:

پرهیز از مسائل سیاسی و جناحی از ویژگی بارز سردار فضلی بود

گروه جهاد و حماسه ــ مدیرعامل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: سردار علی فضلی، نیتش الهی بود و در عمل اخلاص داشت. همچنین تبعیت پذیری محض و پرهیز از مسائل سیاسی و جناحی از ویژگی‌های بارز وی است.

تبعیت پذیری محض ویژگی بارز سردار فضلی بودبه گزارش ایکنا؛ سردار بهمن کارگر، مدیرعامل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در مراسم تجلیل از یک دهه تلاش سردار سرتیپ علی فضلی در راهیان نور کشور که صبح امروز با حضور سرداران سپاه در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، گفت: سردار علی فضلی، نیتش الهی بود و در عمل اخلاص داشت. همچنین تبعیت پذیری محض، مقدم داشتن منافع سازمان بر منافع شخصی، دغدغه‌مند انقلاب و دفاع مقدس و پرهیز از مسائل سیاسی و جناحی از ویژگی های دیگر سردار فضلی است.
وی افزود: تعداد مبلغان، مروجان و راویان و ... که در زمینه راهیان نور بیش از ۱۰۰ هزار نفر هستند امروز مدال افتخاری حضرت سیدالشهدا(ع) را بر سینه دارند.
سردار کارگر ادامه داد: هر سال بیش از ۶ میلیون نفر به مناطق مختلف راهیان نور در هفت استان کشور اعم از خوزستان، بوشهر، کردستان، کرمانشاه، هرمزگان، ایلام، آذربایجان غربی حضور می‌یابند که همه حاصل تلاش یک دهه سردار فضلی است و امیدوارم بتوانیم از وی الگو بگیریم.
سردار جعفری مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز در ادامه گفت: سردار فضلی بیش از یک دهه در توسعه راهیان نور به ویژه در میان جوانان و نوجوانان تلاش کرد و امروز به برکت همین تلاش‌ها هر ساله بیش از ۶ میلیون نفر به منطقه راهیان نور اعزام می‌شوند.
وی با بیان اینکه دفاع مقدس دوران مشعشعی است که اگر نبود امروز شاهد استواری انقلاب اسلامی نبودیم، افزود: این حرکت عظیم، موثر، پرخروش و مردمی به نقطه‌ای رسیده که خیل عظیمی از جوانان به منطقه راهیان نور می‌روند.
انتهای پیام

captcha