شهیدان، چشم و چراغ این مملکت هستند
کد خبر: 3709130
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱

شهیدان، چشم و چراغ این مملکت هستند

گروه اجتماعی - رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ماکو گفت : شهیدان چشم و چراغ این مملکت هستند و ما در راستای بزرگداشت شهدا و تکریم خانواده های شهدا نهایت تلاش خودمان را می‌کنیم.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، اسماعیل مافی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ماکو به منظور گرامیداشت شهدا و تجلیل از والدین شهداء گرانقدر به همراه فرماندهی هنگ مرزی ماکو، نمایندگی ولی فقیه در هنگ مرزی ماکو، رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار ماکو با خانواده های معظم شهید واحد یوسف زاده دیدار و گفتگو کردند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ماکو در این دیدار گفت : شهید بزرگوار استوار دوم واحد یوسف زاده متولد ۱۳۵۳ بودند که در مورخه 90/05/17 یک اکیپ مهندسی به سرپرستی استوار دوم واحد یوسف زاده به همراه چهار نفر جهت تعمیر موتور برق به پاسگاه مرزی چخور کندی اعزام شده و در حین بازگشت از ماموریت در موقعیت علائم مرزی ۱۹۹/۱۹۸ به کمین عناصر مصلح افتاده و همگی توسط عوامل گروهک پژاک به درجه رفیع شهادت نائل می گردند.
وی با اشاره به ارزش و درجه ایثار و شهادت، دلجویی از خانواده های معظم شهدا را یک وظیفه دانسته و افزود : دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران باید سرلوحه امور مسوولان باشد.

شهیدان، چشم و چراغ این مملکت هستند

امنیت حاکم در منطقه را مدیون شهدا هستیم
رضا پناهی عضو شورای اسلامی شهر ماکو نیز در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت : امنیتی که در منطقه حاکم است در سایه این شهدا تامین شده است.
وی ادامه داد : با پیشنهاد شورای اسلامی شهر ماکو به شهرداری شهر ماکو مقرر گردید که شعبه سوم آتش نشانی ماکو در منطقه بشگوز این شهر به نام شهید واحد یوسف زاده نامگذاری شود.
وی تصریح کرد: شهدا با دفاع از کیان نظام مقدس اسلامی به تکلیف خود عمل کردند و امروز حفظ دستاوردهای انقلاب و انتقال آن به نسل های آینده از وظایف سنگین مردم و مسوولان است.
انتهای پیام

captcha