امید به آخرت حالم را خوب می‌کند
کد خبر: 3709294
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۴

امید به آخرت حالم را خوب می‌کند

گروه معارف- استفان شفر، آتئیست مسلمان شده آلمانی در همایش «نگاهی به ادیان» گفت: وقتی مسلمان شدم از درون تغییرات مهمی در من ایجاد شد تغییراتی که ظاهر زندگی را هم عوض کرد از جمله این تغییرات امید به عدالت است یعنی زندگی من اگر در بدترین حال هم باشد، امید به آخرت خوشحالم می‌کند.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، استفان شفر، آتئیست مسلمان شده آلمانی در همایش «نگاهی به ادیان»، که با حضور مسئولین و دانش‌آموزان، امروز 5 اردیبهشت‌ماه در سالن جلسات دانشگاه آزاد اسلامی محلات برگزار شد گفت: من قبلا بی‌دین بودم و به واسطه مروری که بر زندگی حضرت علی(ع) داشتم مسلمان شدم.
وی افزود:۷۰درصد آلمان را مسیحیان تشکیل می‌دادند ولی من با تحقیق در مورد اینکه مسیح پسر خداست متوجه پوچی این ادعا شدم. مردم بعد از جنگ جهانی دوم و ماجرای هیتلر، تمایلی به دین ندارند.
استفان شفر تشریح کرد: در اسلام محدودیت‌هایی نیز وجود دارد این محدودیت‌ها هم بیرونی است و هم درونی. محدودیت درونی از آنجایی که روی رفتار انسان تأثیر می گذارد اهمیت بیشتری دارد یک مسلمان بعضی از کارها را حتی در خفا هم نباید انجام دهد و باید کنترل هوای نفس را خودش بر عهده بگیرید.
این آتئیست مسلمان شده اظهار کرد: من بر اساس منطق مسلمان شدم. وقتی قضاوت‌های حضرت علی(ع) را دیدم که به درستی و با عدالت انجام گرفته بود، با خود گفتم که دینی که به این زیبایی قضاوت می‌کند حتماً حق است.
وی در پایان تصریح کرد: وقتی مسلمان شدم از درون تغییرات مهمی در من ایجاد شد تغییراتی که ظاهر زندگی را هم عوض کرد از جمله این تغییرات امید به عدالت است یعنی زندگی من اگر در بدترین حال هم باشد،امید به آخرت خوشحالم می‌کند.

انتهای پیام

captcha