100 نفر از فرهنگیان زنجان در مسابقات قرآن به رقابت پرداختند
کد خبر: 3709372
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱
نظری:

100 نفر از فرهنگیان زنجان در مسابقات قرآن به رقابت پرداختند

گروه فعالیت‌های قرآنی- رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از رقابت 100 نفر از فرهنگیان زنجان در سی و ششمين دوره مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت ونماز خبر داد.

مجید نظری، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان اظهار کرد: امروز 5شنبه 6 اردیبهشت‌ماه 100 نفر از فرهنگیان زنجان در مسابقات قرآن به رقابت پرداختند.
وی افزود: این رقابت‌ها در 4 رشته قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، الگوی تدریس احکام و نهج‌البلاغه بود.
نظری با اشاره به اینکه این مسابقات در محل کانون فرهنگی سهرودی زنجان برگزار شد، تصریح کرد: در مجموع 8 برگزیده 4 نفر از آقایان و 4 نفر از بانوان به مسابقات کشوری مشهد اعزام خواهند شد.
رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: سی و ششمين دوره مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت ونماز دانش‌آموزان و فرهنگيان از یک‌شنبه دوم اردیبهشت ماه آغاز و تا دهم اردیبهشت سالجاری ادامه دارد.
وی افزود: مسابقات دختران به مدت سه روز تا چهارم اردیبهشت و مسابقات در بخش دانش‌آموزان پسر نیز هشتم، نهم و دهم اردیبهشت برگزار می‌شود که برگزیدگان هر رشته به مرحله کشوری مسابقات قرآن در تیر و مرداد سالجاری که در تهران و مشهد برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.
captcha