کردستان به عنوان پایگاه انتشار فرهنگ تقریب مطرح است
کد خبر: 3709448
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۷

کردستان به عنوان پایگاه انتشار فرهنگ تقریب مطرح است

کردستان به عنوان پایگاه انتشار فرهنگ تقریب مطرح است گروه فرهنگی- معاون فرهنگی نماینده ولی فقیه در استان گفت: کردستان، استانی است که در سطح جهان اسلام به عنوان پایگاه انتشار فرهنگ تقریب معرفی شود.

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت الاسلام مهدی فرزی، معاون فرهنگی نماینده ولی فقیه در استان کردستانامروز، ششم اردیبهشت ماه در نشست هم اندیشی نخبگان فرهنگی و سیاسی استان با کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجلس اظهار کرد: کردستان تنها استانی بود که در سفر مقام معظم رهبری به عنوان استان فرهنگی معرفی شدو با توجه به اینکه انقلاب ما نیز فرهنگی بود این امر نشان از جایگاه ویژه و خطیر استان برای کشور دارد.
وی افزود: یکی از بهترین و مهم ترین دلایل نامگذاری کردستان با عنوان فرهنگی تقدیم 5400 شهید به نظام مقدس انقلاب اسلامی است و این افتخار بزرگی است که شامل حال مردم استان شد.
حجت‌الاسلام فرزی بیان کرد: کردستان یکی از ا استان‌هایی است که توانسته خود را به عنوان تولیدکنندگان فرهنگ دینی در حوزه اهل سنت در طراز انقلاب اسلامی معرفی کند.
وی اعلام کرد: استان کردستان، استانی است که توانسته با مدیریت و راهبردی مردم استان و تحت هدایت های رهبری و نماینده ایشان در استان صدها مدرسه دینی و حجره سنتی را برای تربیت دینی طلاب و روحانیت داشته باشد.
معاون فرهنگی نماینده ولی فقیه در استان عنوان کرد: کردستان، استانی است که در سطح جهان اسلام به عنوان پایگاه انتشار فرهنگ تقریب معرفی شود.
وی ادامه داد: استان کردستان، استانی است که که مفتخر است که با تولیدات و آثار فرهنگی مؤثر در سطح ایران و اسلام نقشی مهمی را در حرکت جامعه به سمت ارزش‌های دینی داشته باشد.
حجت‌الاسلام فرزی یادآور شد: استان کردستان استان مرزداران ولایت و عاشقان رهبری است و به همین دلیل است که مقام معظم رهبری عنوان فرهنگی را به استان داد.
انتهای پیام

captcha