گرامیداشت میلاد علی اکبر(ع) در شهرهای اروپایی
کد خبر: 3709499
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۹

گرامیداشت میلاد علی اکبر(ع) در شهرهای اروپایی

کانون خبرنگاران نبأ _ همزمان با شب میلاد فرخنده حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، مراسم جشن و سرور در شهرهای مختلف اروپایی برگزار می شود.

جشن میلاد حضرت علی اکبر(ع) در شهرهای اروپایی
به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، به نقل از پرتال رایزنی فرهنگی ایران در برلین، به همین مناسبت مراسم جشن مرکز فرهنگ اسلامی فرانکفورت در آلمان امروز جمعه، 27 آوریل(هفتم اردیبهشت) از ساعت 19 به وقت محلی با تلاوت قرآن کریم و قرائت زیارت نامه آغاز شده و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسن مخبر و مدیحه سرایی محمد حسین خروطی ادامه پیدا می کند.
همچنین رایزنی فرهنگی ایران در وین اعلام کرد: مجلس بزرگداشت میلاد حضرت علی اکبر(ع) در هیئت انصار المهدی(عج) وین اتریش امروز جمعه با سخنرانی امین خوارزمی و مولودی خوانی جمعی از ذاکرین اهل بیت(ع) از ساعت 18:30 به وقت محلی شروع می شود.
مرکز اسلامی وین در اتریش نیز از ساعت 18:30 به وقت محلی با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین غضنفری و مدیحه سرایی امین عالیشاهی میزبان مراسم جشن عاشقان خاندان عصمت و طهارت(ع) خواهد بود.
 در همین راستا، رایزنی فرهنگی ایران در بروکسل نیز اعلام کرد: امروز در شب میلاد حضرت علی اکبر(ع) مهدیه بروکسل بلژیک نیز از ساعت 20 به وقت محلی با اقامه نماز جماعت، سخنرانی و مولودی خوانی مجلس شادی برپا می کند و هیئت عاشقان حضرت ابالفضل العباس(ع) لودویگزهافن در آلمان نیز امروز از ساعت 19 با سخنرانی حجت الاسلام سیدمحمدتقی جوادی روز جوان را جشن می گیرد.
محمدجواد صفری
انتهای پیام
captcha