درخشش یزدی‌ها در جشنواره ملی ایثار
کد خبر: 3710337
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۴

درخشش یزدی‌ها در جشنواره ملی ایثار

گروه فرهنگی- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: دانش آموزان، دانشجویان و طلاب شاهد و ایثارگر استان در جشنواره ملی ایثار درخشیدند.

به گزارش ایکنا از یزد، در دومین جشنواره ملی ایثار که در تهران برگزار شد، از 71 نفر در بخش‌های دانش‌آموزی، دانشجویی و حوزوی تجلیل شد و استان یزد با کسب 5 عنوان برتر این دوره از مسابقات عملکرد درخشانی از خود به‌ جای گذاشت.
احمد ابراهیمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با اعلام این خبر افزود: در این دوره زیبا کیانی دانشجوی رشته داروسازی در مقطع دکترا و فرزند جانباز، امین انصاری نیا دانشجوی رشته دندانپزشکی و فرزند جانباز، سید حسن موسوی رتبه یک شاهد در گروه ریاضی فنی و فرزند جانباز 70 درصد نخاعی، محمدصادق جوکار فرزند آزاده و رتبه اول سطح یک حوزه علمیه و محمود علیزاده جانباز 70 درصد رتبه اول سطح سه، عناوین برتر این جشنواره را به خود اختصاص دادند.
ابراهیمی با تقدیر از تلاش علمی دانش آموزان، دانشجویان و طلاب شاهد و ایثارگر این موفقیت را به جامعه ایثارگری تبریک گفت و تصریح کرد: کسب این موفقیت در ادامه رسالت عظیم شهدا و ایثارگران برای استقلال کامل کشور در زمینه‌های مختلف است و ادای دین یادگاران هشت سال دفاع مقدس و اثبات حقانیت علمی آنان است.

انتهای پیام

captcha