انتشار کتاب «تنبیه بدنی زن و کرامت انسانی او»
کد خبر: 3710899
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۷

انتشار کتاب «تنبیه بدنی زن و کرامت انسانی او»

کانون خبرنگاران نبأ ــ کتاب «تنبیه بدنی زن و کرامت انسانی او؛ با توجه به آیه 34 سوره نساء» به قلم حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا باقی‌زاده چاپ و منتشر شد.

انتشار کتاب «تنبیه بدنی زن و کرامت انسانی او»

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، کتاب «تنبیه بدنی زن و کرامت انسانی او» با توجه به آیه 34 سوره نساء به قلم حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا باقی‌زاده، از اساتید حوزه و دانشگاه، توسط انتشارات «شبنما» به زیور چاپ آراسته شد.

حجت‌الاسلام باقی‌زاده در خصوص این اثر ارزشمند اظهار کرد: نافرمانی و سرکشی زن از شوهر از جمله اموری است که در نظام خانواده اتفاق می‌افتد و در اصطلاح قرآن به آن «نشوز» می‌گویند. همچنین قرآن در آیه 34 سوره نساء برای جلوگیری از این موضوع، از تنبیه بدنی سخن به میان آورده است که در این راستا سؤال اساسی این است که آیا تنبیه بدنی با کرامت زن سازگاری دارد.

وی ادامه داد: در کتاب حاضر، هشت پاسخ داده شده توسط اندیشمندان مختلف به این سؤال اساسی، نقد و بررسی شده و در آخر یکی از پاسخ‌ها انتخاب و دلایلش تقویت شده است.
یادآور می‌شود، کتاب در قطع رقعی و در 193 صفحه به قیمت پشت جلد 11000 تومان چاپ و منتشر شده است که علاقه‌مندان جهت تهیه کتاب می‌توانند با شماره 09100740993 تماس بگیرند.
امید طاهرنژاد
انتهای پیام

captcha