معرفی قاریان این هفته «ندای ملکوت» در آستان عبدالعظیم(ع)
کد خبر: 3711422
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷

معرفی قاریان این هفته «ندای ملکوت» در آستان عبدالعظیم(ع)

کانون خبرنگاران نبأ ــ آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) اسامی قاریان حاضر در طرح «ندای ملکوت» در روزهای 15 تا 21 اردیبهشت ماه را منتشر کرد.

معرفی قاریان این هفته طرح «ندای ملکوت» آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، برنامه هفتگی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) با عنوان طرح «ندای ملکوت» با دعوت از قاریان بین‌المللی و ممتاز در حال برگزاری است. این طرح به اجرای زنده تلاوت اذان‌گاهی و اذان افق‌های سه‌گانه حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) طی روزهای هفته اختصاص دارد که با بهره‌مندی از استعدادهای برتر به اجرا در می‌آید.
اسامی افراد حاضر در این طرح به‌صورت هفتگی(شنبه تا جمعه) اعلام می‌شود که روزهای شنبه تا جمعه، 15 تا 21 اردیبهشت‌ماه به ترتیب علی قاسم‌آبادی، احمد رحیمی، مهدی غلام‌نژاد، محمدحسن موحدی، سیدمحمد کرمانی و حبیب صداقت تلاوت قرآن قبل از اذان ظهر و اجرای اذان ظهر را برعهده دارند.
همچنین تلاوت قرآن قبل از اذان مغرب را به ترتیب مسعود موحدی راد، هادی قدرتی، هادی موحد امین، محمدحسن باقری، ابوالقاسم کرباسی، تقی نوران و حسن حکیمی برعهده دارند. اذان مغرب نیز توسط مصطفی رهنورد، هادی قدرتی، هادی موحد امین، علی شیری، محمد شیرزاد، محسن امامی و حسن حکیمی تلاوت می‌شود.
یادآور می‌شود، همه قاریان و مؤذنان به‌صورت افتخاری در طرح «ندای ملکوت» شرکت می‌کنند و علاقه‌مندان برای ثبت نام می‌توانند با شماره 02151225561 تماس بگیرند.
مریم احمدی
انتهای پیام

captcha