تلاش گروه‌های افراطی برای معرفی چهره نادرستی از اسلام
کد خبر: 3713121
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶
رهبر شیعیان ترکیه تاکید کرد:

تلاش گروه‌های افراطی برای معرفی چهره نادرستی از اسلام

کانون خبرنگاران نبأ ــ رهبر شیعیان ترکیه با تاکید بر اینکه برخی به دنبال ضربه زدن به دین مبین اسلام هستند، گفت: گروه‌های افراطی با عملکردهای نادرست خود به دنبال این هستند تا چهره نادرستی را از اسلام معرفی کنند.

 

تلاش گروه‌های افراطی برای معرفی چهره نادرستی از اسلامبه گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، صلاح‌الدین اوزگوندوز، رهبر شیعیان ترکیه در کنگره نقش شیعه در پیدایش و گسترش علوم اسلامی که در سالن همایش‌های پیامبر اعظم(ص) مدرسه علمیه امام کاظم(ع) قم امروز، 20 اردیبهشت در حال برگزاری است، با اشاره به تلاش‌های مستمر آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی در راستای تولید و گسترش علوم اسلامی تصریح کرد: دستاوردهای علمی شخصیت‌های برجسته‌ای همانند این مرجع تقلید باید برای اندیشمندان و عالمان معرفی شود.
وی از دین مبین اسلام به‌عنوان دین صلح و رحمت نام برد و افزود: این دین با نگاه جامع به دنبال ترویج آموزه‌های درست است به همین علت از ترور و خشونت پرهیز می‌کند و همیشه مورد توجه امت‌ها قرار گرفته است.
رهبر شیعیان ترکیه با بیان اینکه معرفی چهره حقیقی اسلام به افراد سبب افزایش جمعیت مسلمانان می‌شود، مطرح کرد: فراگیری آموزه‌های دینی اسلام در جامعه بشری سبب اجرایی شدن اهداف این دین مبین در سطح جهانی و در نتیجه سعادت جامعه بشری می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه برخی به دنبال ضربه زدن به دین مبین اسلام هستند، عنوان کرد: گروه‌های افراطی با عملکردهای نادرست خود به دنبال این هستند تا چهره نادرستی را از اسلام معرفی کنند.
انتهای پیام

 

مطالب مرتبط
captcha