ضرورت اجرای فرمان رهبری در راستای حمایت از کالای ایرانی
کد خبر: 3713426
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷

ضرورت اجرای فرمان رهبری در راستای حمایت از کالای ایرانی

کانون خبرنگاران نبأ ــ امام جمعه شهرستان بنجار ضمن اشاره به سالروز لغو امتیاز تنباکو توسط میرزای شیرازی گفت: در واقع حکم و فتوای امروز رهبر انقلاب درباره حمایت از کالای ایرانی کمتر از فتوای تحریم تنباکو نیست و همه ملت انقلابی ایران اسلامی باید تلاش کنند که این فتوا روی زمین نماند.

ضرورت اجرای فرمان رهبری در راستای حمایت از کالای ایرانی

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمود پارسا، امام جمعه شهرستان بنجار سیستان و بلوچستان در آستانه شروع ماه مبارک رمضان در خطبه‌های نماز جمعه روز گذشته، 21 اردیبهشت‌ماه به حدیث معروف پیامبر اکرم(ص) در خصوص این ماه مبارک اشاره کرد و گفت: سعی کنید با تلاوت و تدبر در قرآن کریم موجبات سعادت و تعالی خویش را فراهم کنید؛ زیرا بد فرجام و روسیاه کسی است که در این ماه مقدمات آمرزش خود را فراهم نسازد.
وی در ادامه ضمن اشاره بر لزوم رعایت حرمت این ماه مبارک و تأکید بر برخورد با کسانی که با روزه‌خواری حریم این ماه مبارک را رعایت نمی‌کنند، گفت: همه باید حرمت این ماه را حفظ کنند. همچنین در این ماه باید همه اعضا و جوارح انسان روزه باشد، تا آثار معنوی آن در جامعه نمایان شود.
امام جمعه بنجار در خطبه دوم نماز ضمن اشاره به سالروز لغو امتیاز تنباکو توسط میرزای شیرازی، افزود: این حکم در نظر مردم آنچنان اهمیت داشت که در منزل حاکم وقت جمع شدند و قلیان‌ها را شکستند. در واقع حکم و فتوای امروز رهبر انقلاب درباره حمایت از کالای ایرانی کمتر از فتوای تحریم تنباکو نیست و همه ملت انقلابی ایران اسلامی باید تلاش کنند که این فتوا روی زمین نماند.
پارسا به خروج رسمی آمریکا از پیمان برجام نیز اشاره کرد و گفت: طی ماه‌های اخیر همگان منتظر چنین تصمیم عجولانه‌ای از رئیس جمهور آمریکا بودند و تجربه ثابت کرده‌است که هرگاه در محاصره و تحریم بوده‌ایم، پیشرفت کردیم.
امام‌جمعه بنجار افزود: همچنین آمریکا باید بداند که امروز دیگر نمی‌تواند به‌جای تمام جهان تصمیم بگیرد و ما یقین داریم که خروج آمریکا از برجام آسیب جدی به ما نخواهد رساند و مسئولان باید جواب محکم و دندان‌شکنی به گستاخی اخیر آمریکا بدهند تا عزت و شکوه ملت ایران حفظ شود.
وی در پایان به مسئله مرز و ضرورت ساماندهی به آن اشاره و عنوان کرد: با توجه به مصوبه اخیر ورود دام از مبادی مرزی و بازارچه‌های مشترک مقدمات اشتغال به کار بخش وسیعی از مردم به‌وجود خواهد آمد و امیدواریم که این مصوبات مقطعی و محصور به زمانی محدود نباشد.
حسین قدس‌نیا
انتهای پیام

captcha