«آل طه» با صد هزار مخاطب در همدان
کد خبر: 3713605
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۷

«آل طه» با صد هزار مخاطب در همدان

گروه فرهنگی- مسئول مؤسسه فرهنگی آل طه در همدان عنوان کرد: به طور میانگین در طول سال 100 هزار نفر مخاطب برنامه‌های مختلف مجموعه فرهنگی آل طه در همدان هستند.

«آل طه» با صد هزار مخاطب در همدان

علیرضا مصطفایی مسئول مؤسسه فرهنگی آل طه در همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان اظهار کرد: مجموعه فرهنگی آل طه از سال 1383 با شروع نماز جماعت مغرب و عشاء در پارک کودک اقدامات فرهنگی خود را در شهرستان آغاز نمود.
وی افزود: اقدامات فرهنگی مجموعه آل طه از زمان آغاز فعالیت‌های خود در فضاهای گردشگری شهر همچون پارک‌ها و بوستان‌های باغ ایرانی، ارم، پارک شاهد و... در اعیاد و مناسبت‌های ملی و مذهبی ادامه یافته است.
مصطفایی ادامه داد: قرائت دعای ندبه و استفاده از سخنرانان مطرح کشوری جهت ایراد بیانات در روز‌های جمعه فصل بهار و تابستان در آرامگاه بوعلی سینا از جمله برنامه‌های این مجموعه فرهنگی است.
مسئول مجموعه فرهنگی آل طه در همدان ادامه داد: این مجموعه چند سالی است با همکاری بنیاد شهید استان، مجری ویژه برنامه شب‌های قدر در گلزار شهدا است که خوشبختانه مورد استقبال گروه‌های مختلف مردمی نیز قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه دشمن در حال برنامه‌ریزی علیه جوامع اسلامی است، عنوان کرد: وظیفه همه ماست که در برابر تهاجم فرهنگی دشمن نسبت به انجام فعالیت‌های فرهنگی حساس بوده و اقدام نماییم.

«آل طه» با صد هزار مخاطب در همدان
مصطفایی با بیان اینکه دشمن با تهاجم فرهنگی به دنبال سست کردن اعتقادات جوانان است گفت: در شرایط فعلی هر مجموعه فرهنگی اعم از مسجد، حسینیه و کانون‌های اسلامی موظف اند جهت زنده نگه‌داشتن دین اسلام با نام اهل بیت‌(ع) کار فرهنگی موثر انجام دهد.
وی با اشاره به اینکه مجموعه فرهنگی آل‌طه با 60 نفر نیروی کار در اعیاد و مناسبت‌های مختلف با اهدای جوایز تا حد زیادی در جذب مخاطب موفق عمل کرده است، اضافه کرد: به طور میانگین در طول سال 100 هزار نفر مخاطب برنامه‌های مختلف مجموعه فرهنگی آل طه در همدان هستند.
مسئول مجموعه فرهنگی آل طه در همدان افزود: از دستگاه‌های فرهنگی استان همچون اداره فرهنگ و ارشاد و تبلیغات اسلامی خواستاریم جهت ارتقای فعالیت‌های این مجموعه‌ها همکاری و حمایت‌های بیشتری مبذول داشته باشند.
انتهای پیام

captcha