۱۵ محفل محوری قرآن کریم در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود
کد خبر: 3714266
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲
به مناسبت ماه مبارک رمضان؛

۱۵ محفل محوری قرآن کریم در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود

گروه فعالیت های قرآنی- مسئول دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: ۱۵ محفل محوری قرآن کریم به مناسبت ماه مبارک رمضان در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود.

محمد جعفری، مسئول دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در هر شهرستان خراسان‌جنوبی، یک جلسه محوری با موضوع قرآن و عترت برگزار می‌شود، افزود: چهار محفل نیبز در مرکز استان برگزار خواهد شد.

۱۵ محفل محوری قرآن کریم در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود
مسئول دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی بیان کرد: محافل جزء خوانی در شهرستان بیرجند در مسجد باقرالعلوم(ع)، مسجد امام حسین(ع)، مسجد امام جعفر صادق(ع)، پارک توحید برگزار خواهد شد.
جعفری با بیان اینکه در کنار این مراسم، جلسات تفسیر و تدبر قرآن کریم برگزار خواهد شد، تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان، همایش قرآنی با هدف تجلیل از برگزیدگان شانزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت را برگزار می‌کنیم.
وی ادامه داد: همچنین در این همایش قرآنی از 9 موسسه قرآنی استان که در سه گروه طبقه بندی شده‌اند، تقدیر خواهد شد.
مسئول دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی با اشاره به دیگر برنامه‌ها در ماه رمضان، اظهار کرد: از خطیب و مداحان با همکاری هیات رزمندگان اسلام در حسینیه جماران برای برگزاری مراسم لیالی قدر دعوت شده است.
جعفری ادامه داد: همچنین به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) در نیمه ماه مبارک رمضان، جشن میلادی با همکاری اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در مکتب نرجس(س) بیرجند برگزار خواهد شد.
وی یادآور شد: ۱۵ محفل محوری قرآن کریم به مناسبت ماه مبارک رمضان در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha