طرح اطعام در البرز اجرا می‌شود
کد خبر: 3714394
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸

طرح اطعام در البرز اجرا می‌شود

گروه اجتماعی- معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد البرز از اجرای طرح اطعام و افطاری به مددجوهای این دستگاه در ماه مبارک رمضان خبرداد.

طرح اطعام در البرز اجرا می‌شود

عبدالله طاهری در گفت و گو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: رمضان این ماه مبارك فرصت مغتنمی برای دستگیری از نیازمندان و محرومان جامعه است و مردم ما باید از این فرصت نهایت بهره را ببرند.
وی اطعام ایتام، محرومان و نیازمندان در ماه مبارک رمضان را سنت حسنه نبوی، علوی، فاطمی و حسینی دانست و یادآورشد: اکرام و اطعام ایتام به‌عنوان یکی از فضائل اخلاقی مورد توجه و تاکید قرآن کریم و روایات اسلامی است.
این مسئول با تاکید بر اینکه کیمته امداد البرز پذیرای وجوه نقدی مردم در راستای افطاری و اطعام مددجویان است، گفت: موادغذایی و جیره خشک، غذای گرم آماده و یا اظعام توسط برخی تالارها، رستوران ها می‌تواند کمکی به مددجویان کمیته امداد باشد.
طاهری سفره‌اندازی توسط خیری برای ایتام را از جمله برنامه‌های مهم کمیته امداد در ماه مبارک رمضان برشمرد و گفت: مردم می‌توانند با مراجعه به ۱۳ اداره این دستگاه در شهرستان‌های البرز و یا شماره تلفن گویای ۳۵۵۷ کمک‌های خود را به مددجویان ارائه دهند.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد البرز در ادامه با اشاره به اینکه امسال در ایام رمضان سبد کالا برای نیازمندان تهیه می‌شود، بیان کرد: استفاده از ظرفیت طرح همیان مولا از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.
وی اجرای طرح مفتاح را یکی دیگر از برنامه‌های ماه مبارک رمضان دانست و افزود: طرح مفتاح جهت شناسایی محرومان واقعی و احصا نیازمندی‌ها با دعوت از خیران ومسئولان محلی برای سرکشی و اهدای کمک‌ها در استان اجرا می‌شود.
این مسئول در پایان به اجرای طرح اطعام در ماه مبارک رمضان اشاره و خاطر نشان کرد: طرح اطعام از 15 تا 21 رمضان در استان برگزار می‌شود که در این راستا نیز برای شرکت دستگاه‌های دولتی، شرکت‌ها، کارخانجات و افراد خیر مکاتبات لازم انجام می‌شود.
انتهای پیام./

captcha