توسعه پایدار بدون فرهنگ و هنر اتفاق نمی‌افتد
کد خبر: 3714424
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸

توسعه پایدار بدون فرهنگ و هنر اتفاق نمی‌افتد

گروه اجتماعی- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: توسعه پایدار و همه جانبه بدون فرهنگ و هنر اتفاق نمی‌افتد.

توسعه پایدار بدون فرهنگ و هنر اتفاق نمی‌افتد

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز در نشست با کارکنان اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در دانشکده علمی و کاربردی فرهنگ و هنر کرمانشاه، گفت: فرهنگ و هنر حوزه بنیادین کشور است.
وی افزود: زیرساخت توسعه اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی فرهنگ و هنر است و اگر در زیرساخت‌ها اتفاق مثبتی افتاد بدون شک راه برای دیگر اتفاقات خوب باز خواهد شد.
صالحی با بیان اینکه توسعه پایدار و همه جانبه بدون فرهنگ و هنر اتفاق نمی‌افتد، اظهار کرد: امروز مجموعه خانواده کارکنان، فرهنگ و هنر آینده ایران را ترسیم می‌کنند.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درادامه با اشاره به تلاش‎‌های مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در 8 پروژه کلان تصریح کرد: یکی از کارهایی که باید روی آن مفاهمه کنیم در این 8 پروژه برای ورود به عرصه فرهنگ و هنر تقویت می‌شوند.
وی گفت: باید در جهتی حرکت کنیم تا مردم را به عرصه فرهنگ و هنر بیشتر وارد کنیم و سهم آن‌ها را هم در منابع و هم در اجرا به حداکثر برسانیم.
صالحی افزود: امیدواریم تا سال 97 اتفاقات خوبی در حوزه فرهنگ و هنر اتفاق بیافتد و در استان کرمانشاه در پی امضا یک تفاهم‌نامه یک فرصت برای حل مشکلات به وجود خواهد آمد تا بتوانیم به طرف شرایط بهتر در حوزه عدالت اجتماعی حرکت کنیم.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان اظها رکرد: رویکرد نشاط و امید آفرینی اجتماعی از نظر رهبری و رئیس جمهور مورد تأیید است و به عنوان رویکرد حتما در برنامه‌های ملی و استانی مورد تعلق جدی است.
انتهای پیام

captcha