اختصاص۵.۱ میلیاردتومان برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در کرمانشاه
کد خبر: 3714439
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹

اختصاص۵.۱ میلیاردتومان برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در کرمانشاه

گروه اجتماعی- مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه از تخصیص ۵.۱ میلیارد تومان به دستگاه‌های اجرایی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان خبر داد.

اختصاص۵.۱ میلیاردتومان برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، علیرضا گودرزی، مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه در اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی در سال ۹۷ که در بیت امام جمعه کرمانشاه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزار شد گفت: حدود ۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار به دستگاه‌های ذیربط استان برای کاهش آسیب های اجتماعی اختصاص داده شده است.
مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه از کاهش ۴ درصدی جرائم و پرونده های کیفری در سال ۹۶ نسبت به ۹۵ خبر داد و افزود: در بحث خودکشی ۱۶ درصد کاهش نسبت به سال ۹۵ داشتیم و پرونده نزاع‌های خانوادگی از ۲۹ هزار به ۲۳ هزار پرونده کاهش پیدا کرد.
وی اظهار کرد: در سال ۹۵ تقریبا ۱ میلیارد و ۷۷۶ میلیون تومان اعتبار برای ۹ دستگاه بین شهر کرمانشاه و شهرستان‌ها تقسیم شد که ۵۰ درصد به شهر کرمانشاه و ۵۰ درصد دیگر بین ۱۳ شهرستان تفسیم شده است.
گودرزی تصریح کرد: از این میزان اعتبار ۲ میلیارد تومان به صورت متمرکز به ۱۰ دستگاه اختصاص داده می شود که در حوزه های طلاق، حاشیه‌نشینی و ... برای کاهش آسی‌ های اجتماعی هزینه شد.
وی افزود: استان کرمانشاه با داشتن ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با عراق و اقلیم کرد و داشتن منابع طبیعی بسیار و نیروی انسانی و اماکن گردشگری بسیار جذاب نگین غرب کشور است.
انتهای پیام

captcha