محفل جزء‌خوانی « با قرآن در رمضان» در زاهدان برگزار می‌شود
کد خبر: 3714617
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹

محفل جزء‌خوانی « با قرآن در رمضان» در زاهدان برگزار می‌شود

گروه اجتماعی- مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان گفت: همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، محفل جزء خوانی « با قرآن در رمضان» هر روز در مسجد جامع زاهدان برگزار می‌شود.

محفل جزء‌خوانی « با قرآن در رمضان» در زاهدان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام عیسی بزمانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان ‌و بلوچستان، گفت: همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، محفل جزء خوانی « با قرآن در رمضان» هر روز در مسجد جامع زاهدان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه هماهنگی‌های لازم با صدا و سیمای استان به‌منظور پخش زنده این مراسم معنوی انجام شده است، اظهار کرد: برخی افراد توانایی حضور در این محفل نورانی را ندارند، لذا برای آنکه کسی محروم نشود، این امکان از طریق صدا و سیما فراهم شده تا درون منزل هم بصورت زنده محفل جزء خوانی قرآن کریم را دنبال کنند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان افزود: در این محفل معنوی از قاریان ممتاز کشوری و استانی جهت قرائت آیات وحی دعوت به‌عمل آمده است و هر روز، یک جزء از قرآن تلاوت می‌شود.
بزمانی با بیان اینکه این محفل معنوی هر روز بعد از نماز جماعت ظهر و عصر برگزار می‌شود، ادامه داد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، صدا و سیما و انجمن قرآن و نهج البلاغه زاهدان در اجرای این مراسم همکاری دارند.

انتهای پیام

captcha