طرح نظارتی ویژه ماه رمضان در خاش اجرا می‌شود
کد خبر: 3714675
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷
برای تنظیم بازار؛

طرح نظارتی ویژه ماه رمضان در خاش اجرا می‌شود

گروه اجتماعی- رئیس اتاق اصناف خاش گفت: طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان، برای کنترل قیمت‌ها، تنظیم بازار و مقابله با گران‌فروشی از چهارشنبه، 26 اردیبهشت با همکاری تعزیرات حکومتی در خاش اجرا می‌شود.

طرح نظارتی ویژه ماه رمضان در خاش اجرا می‌شود

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، نور احمد هاشمزهی، رئیس اتاق اصناف خاش صبح امروز، 25 اردیبهشت در نشست تنظیم بازار این شهرستان، گفت: طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان، برای کنترل قیمت‌ها، تنظیم بازار و مقابله با گران‌فروشی از چهارشنبه، 26 اردیبهشت با همکاری تعزیرات حکومتی در خاش اجرا می‌شود.
وی ادامه داد: متأسفانه عده‌ای از بحث گرانی و نوسانات بازار ارز سوء استفاده کرده و اقدام به گران‌فروشی می‌کنند و با توجه به اینکه در آستانه ماه مبارک قرار داریم، سعی داریم با افزایش اکیپ‌های گشت مشترک نظارتی از اقدامات این‌چنینی جلوگیری شود.
رئیس اتاق اصناف خاش اظهار کرد: متاسفانه عرضه گوشت مرغ به صورت مافیایی است و تولیدات مرغداری‌های خاش با قیمت مصوب افرادی خارج از حوزه شهرستان نرخ گذاری می‌شود و پیگیری‌های مسئولان خاش برای مقابله با این معضل نتیجه بخش نبوده است.
وی افزود: برای تنظیم بازار و کاهش نرخ مرغ، میوه و تره بار تولیدی خاش و بالا بردن کیفیت تولید نان همه دستگاه‌ها باید دغدغه باشند.
هاشمزهی بیان کرد: تأمین کالاهای پر مصرف ماه مبارک رمضان نیز با همکاری عمده فروشان در دستور کار قرار دارد و مردم شهرستان از این بابت نگرانی نداشته باشند.

انتهای پیام

captcha