بانوی واقف زمين خود را وقف درمان بيماران كرد
کد خبر: 3714681
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴

بانوی واقف زمين خود را وقف درمان بيماران كرد

گروه اجتماعی- رئیس اداره اوقاف کرج گفت: در اقدامی خداپسندانه بانوی واقف خيرانديش سهم زمين مشاعی خود را وقف درمان بيماران كرد.

بانوی واقف زمين خود را وقف درمان بيماران كردبه گزارش ایکنا از البرز به نقل از اداره كل اوقاف و امور خيريه استان البرز، حجت الاسلام و المسلمين حسين مهديان، اظهارکرد: اين بانوی واقف با وقف زمينش در شهرستان كرج عوايد آن را صرف هزينه‌های رسيدگی به امور درمان بيماران اسكليوز(كجی ستون فقرات) می‌کند.
وی افزود: برای سودرسانی و خدمت به مردم نیز راه‌های زیادی وجود دارد اما در بین همه کارها، باید جستجو و ضروری‌ترین نیازها را پیدا کرد.
این مسئول تشریح کرد: در بین تمام راه‌های خدمت به همنوعان، خدمت و تلاش در عرصه سلامتی و تندرستی و کمک به بیماران از ارزش و اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است.
مهدیان گفت: اگر در جستجوی کارهای بزرگ، تاثیرگذار و ماندگار باشی، لاجرم به وقف خواهی رسید که کاری بس بزرگ ماندگار و خداپسندانه است.
رئیس اداره اوقاف کرج با بيان اينكه وقف میراثی ماندگار است، تصريح كرد: نیک‌اندیشی، خیرخواهی، صفا و مروت واقف را می‌توان در صفحه تاریخ ثبت کرد تا همگان از کار خوب او بهره ببرند و به خوبی او را یاد کنند وقف هم نام و هم کار خوب انسان را باهم حفظ می کند.
وی ابرازکرد: با توجه به نیازسنجی‌های صورت گرفته در این شهرستان بیشتر وقف‌ها باید در زمینه رسیدگی به امور بهداشت و درمان، فرهنگی انجام شود.
مهديان خاطرنشان كرد: واقفان به طور سنتی علاقمند به مدرسه‌سازی و مسجدسازی و... بودند که البته این روند امروزه تغییر کرده و باید ظرفیت‌های فردی و جمعی به گونه‌ای مدیریت شود که به نحو احسنت از آن بهره گرفت.
انتهای پیام./

captcha