ستاد مرکزی راهیان نور در قبال پروژه‌های تحقیقاتی کسری خدمت اعطا می‌کند
کد خبر: 3714756
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴

ستاد مرکزی راهیان نور در قبال پروژه‌های تحقیقاتی کسری خدمت اعطا می‌کند

گروه جهاد و حماسه ــ ستاد مرکزی راهیان نور کشور به منظور استفاده از ظرفیت‌های نخبگان علمی جوان کشور و تسهیل در انجام خدمت وظیفه این عزیزان، اقدام به واگذاری پروژه‌های تحقیقاتی می‌کند.

ستاد مرکزی راهیان نور در قبال پروژه های تحقیقاتی کسری خدمت اعطا می‌کند

 

به گزارش ایکنا، ستاد مرکزی راهیان نور کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که این ستاد به منظور استفاده از ظرفیت‌های نخبگان علمی جوان کشور و تسهیل در انجام خدمت وظیفه این عزیزان، اقدام به واگذاری پروژه‌های تحقیقاتی در قبال اعطای کسری خدمت می‌کند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: از این رو از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان مقاطع تحصیلات تکمیلی با شرایط زیر دعوت به عمل می‌‌آید تا رزومه خود را به آدرس pajoohesh@rahianenoor.com ارسال کنند.

شرایط عمومی این طرح فارغ‌التحصیل یا دانشجوی مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری، نداشتن غیبت سربازی، فارغ‌التحصیلان هیچ گونه اقدامی جهت پست دفترچه اعزام نکرده باشند و از زمان فراغت از تحصیلشان بیش از دو ماه نگذشته باشد، حداقل معدل 16، تسلط کامل به روش تحقیق و تسلط کامل به حداقل یکی از زبان‌های انگلیسی، فرانسه، روسی، ژاپنی و عربی بوده و علوم اجتماعی، مدیریت، گردشگری، علوم تربیتی، حقوق، زبان‌های خارجی، مهندسی کامپیوتر، نقشه‌برداری، معماری و هنر از رشته مورد نیاز و دانشگاه‌های تهران، علامه طباطبایی، شهید بهشتی، تربیت مدرس، علم و صنعت، صنعتی شریف، خواجه نصیر، امیرکبیر، امام صادق(ع) و دانشگاه هنر دانشگاه‌های مورد تایید این ستاد است.

علاقمندان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر با شماره تماس 88346661 مدیریت آموزش و پژوهش ستاد مرکزی راهیان نور کشور ارتباط بگیرند.

انتهای پیام

captcha